Agricola lansează 2 noi produse

Grupul Agricola care detine brand-ul Avicola Lumina lanseaza doua produse noi:

  • Ouă Ochioase, 100% natural cu luteină
  • Ouă Inimoase, î100% natural cu Omega 3.

Cheltuielile facute de companie cu privire la cercetărea realizata pentru producerea lor ajunge la 4 milioane de lei, cu surse de finanțare proprie și europeană.

„Ne propunem să schimbăm perspectiva asupra pieței de ouă din România, aducând pe mesele consumatorilor un nou sortiment de ou cu calități nutriționale îmbunătățite în mod natural, ducând astfel grija noastră față de sănătatea publică la un nivel superior”, a spus Grigore Horoi, Președinte Agricola.

„Sănătatea consumatorului este prioritatea noastră, de aceea ne-am dorit să lansăm un sortiment unic de ou, la nivel european, cu impact în menținerea sănătății, obținut prin utilizarea în hrana găinilor de materii prime naturale bogate în substanțe benefice organismului uman. Am obținut astfel, în urma unei cercetări riguroase care a început în anul 2013, o combinație între complexitatea nutritivă a oului și proprietățile substanțelor Omega 3 și luteină”, a mai adaugat Vasile Bunduc, Director Avicola Lumina.

Reprezentantii companiei asigura ca Ouăle Inimoase sunt realizate integral natural, datorita atentiei pe care o acorda hranirii găinilor ouătoare cu semințe de in, de struguri și cereale, toate avand Omega 3. Ouăle cu luteină sunt, de asemenea, o noutate pentru piața locala, intrucat găinile sunt hrănite cu o combinatie de furaje care are in componenta lucernă. Oricare dintre produse se pot gasi la magazinele Mega Image.

Avicola Lumina din jud. Constanța este brand-ul construit de grupul Agricola axata pe recoltarea, sortarea, marcarea și ambalarea ouălor proaspete pentru consum. Cu o cotă de 6% din cifra de afaceri a grupului, Avicola Lumina are in total 18 hale de găini ouătoare si cu un teren de 20 de hectare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *