Afacerile Carrefour în România merg destul de bine

Hypermarketul francez Carrefour a inregistrat in cursul anuluo 2017 o majorare record a afacerilor de pe piata noastra, de 18%, adica de cam 1,781 miliarde euro, date care nu sunt departate nici de cele afisate în Polonia, conform raportului financiar al companiei.

Afacerile Carrefour au urcat de la 1,5 miliarde de euro în 2016 la 1,781 miliarde euro anul trecut. Spre comparație, Carrefour a înregistrat în Polonia o cifră de afaceri de 1,785 miliarde euro. Acuma, România reprezinta cea de-a sase a piață din punct de vedere al importantei, la nivel european, in fata ei fiind: Franța, Spania, Italia, Belgia și Polonia.

La sfarsitul lui 2017, Carrefour avea in total pe piata locala de la noi o rețea de 323 de magazine, printre ele fiind 33 hypermarketuri, 237 supermarketuri și 53 de magazine de proximitate.

La nivel de grup, Carrefour a mentionat ca a scazut de la 3% în 2016 la 1,6% anul trecut. Vânzările au ajuns prin urmare la 78,9 miliarde de euro. Totodata, acestia au inregistrat si un rezultat mai slab de 531 milioane de euro, de la un profit de 746 milioane de euro în 2016.

Rezultatele înregistrate arata faptul ca retailerul are nevoie de niste modificari cat mai puternice si eficiente in planului de transformare al companiei. De aceea, Carrefour a venit si cu acest plan, prin care isi propune sa fie liderul în retailul alimentar și de a face un univers omnichannel de referință, grupul a reluat ofensiva și investește în creștere, a mai mentionat Alexandre Bompard, Președinte și CEO Carrefour.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: