Crama Murfatlar oferă posibilitatea unui parteneriat cu alte magazine din țară

Crama Murfatlar, brandul foarte cunoscut care impartaseste acelasi nume cu rețeaua de magazin, ce functioneaza sub forma de franciză, va avea alte inca 100 de locații, până în  anul 2020.

La acest punct, franciza Crama Murfatlar este in 50 de unități situate in mai multe parti din Romania. In planul de extindere, in afara de construirea unor noi locații, se doreste și rebranduirea magazinelor.

„Scopul acestei afaceri este obținerea de profit, cu riscuri minime. Modelul de franciză Crama Murfatlar permite oricărui partener să investeasca timp și pasiune pentru a începe o afacere nouă profitabilă”, au spus reprezentanții francizei.

Asta inseamna ca, cei care doresc sa intre in aceasta franciza vor avea parte de ajutor in cazul alegerii și validarii locației.

Totodata, vor avea la dispozitie si consultanță pentru amenajarea spațiului, training vânzări pentru francizat și angajați, planul de afacere.

In cazul sortimentației de care acestia au nevoie in noul magazin francizat, patronii lui trebuie să puna la dispozitie clientilor o gamă de vinuri, care sa aiba cel putin 75% vinuri românești, vinuri în sistemul Bib, vinuri la sticlă și produse spirtoase pe bază de vinuri. Tot proprietarul magazinului trebuie sa aprovizioneze la ușa magazinului, sa faca campanii de marketing și promovare a cramelor și a produselor pe termenul stabilit cu cocontractantul. 

In total, sumele de bani pompate intr-o astfel de afacere porneste de la 10 mii de euro, fiind negociabil si dupa suprafața terenului. Suma are in vedere și taxa de franciză, care este de 3.500 de Euro+ TVA. Exista conditia ca magazinele francizate sa fie in orase cu  mai mult de 30 de locuitori pe putin, cu un teren in proprietate de cam 20 mp și 50 mp.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: