TOP 10 cele mai de succes branduri de bere din lume

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Firma de cercetare Millward Bronw a organizat cu o lista de 10 cele mai bune beri/branduri, alese in functie de valoarea fiecareia. Am adaugat si eu cateva mici idei la acestea, dar am pastrat ordinea.

De asemenea, specialistii au luat in seama la calcul si castigurile unui anumit tip de brand, in dolari, precum si poţentialele avantaje in viitor (ori venituri) si calitatea brandului, asa cum o vad consumatorii.

  1. Bud Light
    Valoarea marcii: 8,368 miliarde de dolari
    Evolutia marcii din 2011: +17%
    Antreprenorul: Anheuser-Busch InBev. De altfel, compania este americana si a avut un mare succes inca de la lansarea ei pe piata in SUA. Este considerata o bere tipic americana, inclusiv in aspectul sau.
  2. Budweiser
    Valoarea marcii: 7,514 miliarde de dolari
    Evolutia brandului din 2011: -15%
    Antreprenorul: Anheuser–Busch InBev. Dupa cum puteti observa grupul care conduce brandul este tot SABMiller, acesta fiind, in fapt, o divizie a grupului mai larg (lato-sensu) InBev. Prima data am baut-o in SUA, in New York, iar a doua oara, in Canada, Toronto. Vreau sa spun ca este una dintre berile mele preferate, alaturi de Paulaner.
  3. Heineken
    Valoarea marcii: 6,058 miliarde de dolari
    Evolutia marcii din 2011: -8%
    Antreprenorul: Heineken International. Nu cred ca are nevoie de o introducere Heineken, o marca de bere olandeza de mare succes, iarasi o bere cu adevarat de calitate, care se reflecta insasi in pretul sau mai ridicat, fata de altele, ca Beck’s sau Skol.
  4. Corona
    Valoarea marcii: 5.114 miliarde de dolari
    Evolutia brandului din 2011: -6%
    Antreprenorul: Grupo Modelo (detinuta in proportie de 50% de Anheuser-Busch InBev). O bere mai usoara decat celalate, tocmai pentru ca are si cateva adaosuri, relativ cu o bere obisnuita/normala, facuta dupa legea puritatii.
  5. Skol
    Valoarea marcii: 4,698 miliarde de dolari
    Evolutia marcii din2011: +3%
    Antreprenorul: Anheuser-Busch InBev
  6. Stella Artois
    Valoarea marcii: 4,529 miliarde de dolari
    Evolutia brandului din 2011: 0%
    Antreprenorul: Anheuser-Busch InBev. Bere belgiana de calitate, facuta dupa reteta clasica a legii puritatii berii.
  7. Guinness
    Valoarea marcii: 4,044 miliarde de dolari
    Evolutia marcii din 2011: +17%
    Antreprenorul: Diageo
  8. Beck’s
    Valoarea marcii: 1,554 miliarde de dolari
    Evolutia marcii din1: -20%
    Antreprenorul: Anheuser-Busch InBev
  9. Miller Lite
    Valoarea marcii: 2,313 miliarde de dolari
    Evolutia marcii din 2011: -9%
    Antreprenorul: MillerCoors (SABMiller)
  10. Brahma
    Valoarea marcii: 2,359 miliarde de dolari
    Evolutia brandului din 2011: +18%
    Antreprenorul: Anheuser-Busch InBev

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: