Ultima invenție din industria vinului: etichete digitale

Tipografia Sunimprof Rottaprint a facut o declaratie incredibila pentru industria vinului din Romania: va incepe productia, pentru prima data la noi in tara, de etichete inteligente cu interacțiune digitală. Acesta este un parteneriat realizat alaturi de crama Jelna din regiunea Transilvaniei, editie limitata, adica vor fi produse numai pentru cateva sticle de vin dintr-un tip de vin introdus in urma cu putin timp. Acesta este un proiect pilot.

Pe etichete inteligente este scris un tag NFC (Near Field Communication) si reprezinta, de fapt, un mesaj al producatorului catre consumator. Mai mult, autorul ei poate schimba mesajul respectiv oricand. Ele vor putea fi vazute cu ajutorul unui smartphone, care are implementat tehnologia NFC si care va analiza de la 2 cm distanță eticheta.

“Așa cum putem controla funcționarea centralei sau a sistemului de monitorizare de acasă direct de pe telefonul mobil, de acum ne vom putea conecta la fiecare produs. Să ne imaginăm că doar cu o simplă scanare a etichetei zaharului, de exemplu, putem avea o rețetă anume pe telefonul mobil, putem afla povestea produsului sau de unde provin ingredientele.

Ne așteptăm ca brandurile care doresc să adauge ceva nou și inovator în campaniile lor de promovare și care își doresc să țină o legătură strânsă cu clienții lor să apeleze în scurt timp la etichetele inteligente”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint (Foto).

Etichetele cu interacțiune digitală pot fi folosite de catre clienti ca o modalitate rapida de a afla mai multe despre produsul cumparat ori despre brand, să intre in concursuri sau să asigure de originalitatea produsului. In acelasi timp, sistemul și platforma software construita special pentru aceste etichete au functia de a transmite mai departe producatorului parerea consumatorului. Ba chiar, cel dintai ii va putea si raspunde.

Sunimprof Rottaprint este autorul inventiei, alaturi de compania de software clujeană Intuitivia Technologies care, inspirandu-se de la tehnologia Internet of Things, a construit o noua platforma online, prin care brandurile pot sa creeze o interacțiune bidirecțională cu utilizatorii sau consumatorii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: