Cum să mori mai rapid: consumă numai bere cu aromă de fructe!

Un studiu recent care a analizat 45 de sortimente de bere cu arome din comerţ, a aratat ca 66% dintre produsele acestea au avut in continutul lor diferiti aditivi alimentari: aspartam, acesulfam de potasiu, ciclamat de sodiu, zaharina și sărurile sale, acid citric, albastru briliant, benzoat de sodiu și caramel amoniacal.

De aceea, am zis sa facem acest articol, cu 6 argumente in defavoarea consumului de bere cu arome de fructe…

  • 1. are îndulcitori şi zahăr cu un index glicemic foarte mare, ceea ce duce la un risc mai mare de boli de diabet şi de inimă;
  • 2. multi corectori de aciditate, acidifianţi şi coloranţi care duc la senzaţii de vomă, colici abdominale şi balonare;
  • 3. are acid citric care produc suferinte abdominale și distruge, in timp, smalțul dinților;
  • 4. cateva dintre aceste sortimente aveau si procentul de bere mai jos de 50%, ceea ce inseamna ca majoritar este sucul/concentrat de fructe;
  • 5. un astfel de tip de bauture nu-ti curma setea si nici nu te ajuta, din punct de vedere al sanatatii, normal! Alcoolul duce in general la deshidratarea corpului si cere foarte multa apa, inapoi, stimulând, astfel, diureza;
  • 6. Zaharurile şi aditivii alaturi de alcool reprezinta o combinatie deadly si care trebuie evitata (de principiu), deoarece pune la munca ficatul, fortandu-l sa asimileze aceste alimente (e ca bomba calorica baieti) şi creste riscul de dezvoltare a formelor de steatoză hepatică alcoolică sau non- alcoolică (ficat gras).

Fiecare marca de bere (fie ca e Ursus Cooler, Redd’s Light, Ciucas lemon, Bergenbier etc.) au in general cam aceeasi compozitie, diferentele dintre ele nefiind foarte mari: 50 – 80% limonadă – procent care poate varia, desigur, de la caz la caz (apă, zahăr, suc de lămâie din concentrat 3%, suc de portocale din concentrat, aromă naturală de lămâie, aromă naturală de portocale, antioxidant: acid ascorbic, stabilizator: gumă din seminţe de carruba), 30 -50% bere din malţ (apă, malţ din orz, hamei)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: