Ce alimente nu consumă nutriționiștii?

Sunt cateva alimente pe care nutritionistii le consuma foarte rar, desigur ca nu e obligatoriu sa urmezi acelasi regim ca ei, dar ai putea incerca macar, pentru a avea o viata cat mai sanatoasa! Iata cele 5 alimente de care nutritionistii se feresc ca de ciuma:

  • 1. Sucurile acidulate

Ok, deja va intrebati probabil de ce ati mai dat click pe articol daca era o chestie asa simpla, pai pentru ca mai jos avem si alte alimente la care nu te astepti si, 2, pentru ca va oferim si valorile lor nutritionale: are 40 de grame de zahăr numai 1 cutie, mai pe scurt, mai mult decat ti-ar fi necesar corpului pe intreaga zi.

Cel mai rau este ca nu exista nici macar un singur avantaj in urma consumului de bauturi carbogazoase, ele doar cresc riscul de aparitie a cancerului si a altor boli, in urma favorizarii mediului acid din stomacul tau. Stiti cum e vorba aia, ce e necesar e deajuns, ce e mai mult, in exces, niciodata nu e bun. Poti incerca sa consumi, mai bine si mai sanatos, sucurile kombucha (sunt intr-un fel varianta sanatoasa a sucurilor acidulate), principalele beneficii fiind alcalinizarea organismului și îmbunătatirea digestiei.

  • 2. Cereale

Cerealele nu sunt o problema, nu toate cel putin, numai cele care au gluten și o cantitate mult prea mare de zahăr. Cel mai recomandat pentru corpul tau ar fi sa consumi fulgi de ovaz, deoarece contin multe fibre și proteine.

Foarte multe dintre produsele de paine au gluten, iar organismul nostru, din cauza ei, nu poate realiza enzima care îl dizolvă, lucru care ingreuneaza foarte mult digestia.

  • 3. Iaurt

Aceeasi poveste ca si la cereale. Ganditi-va ca daca alegeti varianta nesanatoasa a iaurtului, un pahar are cam 30 de grame de zahăr, deci nu departe de sucurile acidulate.

Nutritionistii iti recomanda cele fara lactoză (in cazul in care e nevoie, caci mai intai ar trebui sa-ti intrebi medicul), fără zahăr, fără arome, mai pe scurt, orice alternativa care e mai putin daunatoare si care te ingrasa mai putin, inutil! Pe pinterest poti cauta retete daca doresti sa faci combinatii “nebune”.

  • 4. Chipsuri și biscuiți

Eu am spus asa general, caci printre ele se mai numara si batoanele de ciocolată, patratele de ciocolata samd. Pe langa cantitatea imensa de zahar gasiti si o cantitate de acelasi timp in saruri și grăsimi.  Sa nu uitam si ca fac parte din aceeasi categorie de alimente procesate care ii pun piedica corpului tau in digestie.

Stiu ca suna boring poate, dar poti alege fructele, nucile, popcornul facut in casa, ca o alternativa sanatoasa la ele.

  • 5. Produse non organice

Un singur lucru trebuie sa-ti ramana asa, undeva in spatele mintii tale, cand cumperi produsele de la supermarketuri (de la orice supermarket): astazi, agricultura se practica la scara foarte mare si intens, alaturi de o gramada de alte substante nebune utilizate pe produse, asa ca, numai pentru ca scrie pe ele non organice si sunt mai scumpe, nu echivaleaza cu asigurarea nefolosirii pesticidelor. Sanse foarte mici sa fie asa. Este adevarat ca au multi nutrienti, ceea ce e un avantaj, dar substantele toxice raman.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: