Un nou mod mai puțin costisitor de a-ți spăla rufele
Un jurnalist din Marea Britanie a scris un articol intr-o rubrica dintr-o revista englezeasca despre ultima noutate a producătorului Unilever din “domeniul” de spălat rufe: un spray care se utilizeaza pe post de detergent uscat pentru haine. Noua inventie poarta numele de „Day 2” și se vinde, deocamdata, numai in mediul online, pe site-ul special realizat: www.day2.com.
Brand-ul poate fi folosit la hainele purtate nemurdarite inca, care au nevoie numai de o reimprospatare a mirosului si a aspectului. Prin urmare, produsul face economie de apa; un spray “Day 2” de 200 de ml este echivalentul unei cupe pline de detergent normal pentru o spalare la masina. In mod normal, cea din urma consumă in jur de 60 de litri de apă la fiecare nou ciclu de spălare, dupa cum se arata in studiile firmei.
Producatorului i-a venit ideea de la insighturile de consumator pe care cunoscuta companie le poseda, lucru care dovedeste ca in 4 din 10 cazuri, hainele pe care le punem la mașina de spălat nu sunt chiar murdare, ci o reîmprospătare ar fi suficienta. Este usor de aplicat: la un sfert de ora de la folosirea detergentului uscat, hainele o sa aiba acelasi miros si textura precum cele abia scoase de la spalare; la fel ca șamponul uscat pentru păr, realizat tot pe baza de spray si care a avut mare succes pe piata.
Reprezentantii Unilever din Marea Britanie au mai mentionat si ca la lansarea lui “Day 2” acestia chiar si-au propus sa schimbe industria detergenților de rufe cu un produs nou, fezabil si accesibil pentru clienti, cu un target mai ales pentru persoanele sportive, celor care poarta pasiunea calatoritului/desfasoara des aceasta activitate, precum și celor care au în garderobă haine produse din materiale fine care au nevoie de curățare speciala (casmirul de pilda).