Praktiker va fi absorbit de Brico Depôt
Magazinele Praktiker vor avea de acum inainte un alt brand, acestea vor functiona, efecitv, sub alta denumire iar consumatorii/clientii le cunoaste de acum inainte in mod diferit. Pe de alta parte, 3 dintre aceste unitati vor fi si inchise, au mai declarat oficialii Kingfisher.
Brico Depôt România, care este parte din Kingfisher plc, firma internaţională de îmbunătăţire a locuinţei, isi urmează noul plan de integrare şi consolidare a activităţii operaţionale pe piaţa de la noi şi a demarat un nou proces de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker în Brico Depôt.
Achiziţia Praktiker ajuta la construirea unui loc mai bun pentru grupul Kingfisher pe piaţa de la noi, cu privire la domeniul de îmbunătăţire a locuinţei, fiind acum numărul 2 în România, cu o reţea de 38 de magazine şi cu mai multe sanse de a se face si mai cunoscut pe piata locala si de a-si majora profiturile.
Procesul de rebranding al reţelei Praktiker este compus din mai multe faze şi isi mentine linia de directie inceputa de grupul-mama Kingfisher de a ajuta la cresterea pieţei de îmbunătăţire a locuinţei din România. Toate magazinele urmeaza planul stabilit de strategia operaţionala a lui ONE Kingfisher, introduse in companie în 2016, liniile de orientare fiind: transformarea gamelor actuale de produse prin integrarea unor game de produse inovatoare, care se afla în toate magazinele de pe continent, în care necesitatile consumatorilor sunt intotdeauna o prioritate. În acest moment, 7.500 de produse din oferta unificată fac parte din reţeaua Brico Depôt, iar mai mult de 5 mii dintre acestea se afla deja şi în magazinele Praktiker.
Rebranduirea se va termina in sezonul de primăvară, adica in prima parte a anului urmator, cand, Kingfisher va avea la indemana toata reteaua din România sub brandul Brico Depôt. Magazinele care se inchid sunt cele din Arad, Braşov şi Piteşti.