Conceptul de succes AgriShop devine din ce în ce mai cunoscut
4 afaceristi romani au terminat, in urma cu cateva zile, un plan de investitii (pe care l-au pus si in aplicare) in valoare de 300.000 de euro cu privire la 60 de magazine agricole, din zona Moldovei si in judetele din jurul Bucurestiului. Ideile pe care le au antreprenorii cu aceasta afacere sunt, insa, nenumarate: au decis sa extinda reteaua Agri.Shop in 2019 cu inca 6 magazine, iar unul dintre acestea va prezenta, in premiera, un nou concept si se va intinde pe un teren intins.
“Am intrat in antreprenoriat in urma cu 12 ani cand mi s-a oferit oportunitatea de a intra in asociere cu un prieten, inginer horticol. Impreuna am avut doua magazine agricole in Bucuresti, insa am iesit din acea afacere in 2011”, a declarat Ciprian Ivana intr-un interviu oferit jurnalistilor de la Wall-Street.
“Eu si partenerii mei – Adrian Andronache, Bogdan Damean si Marina Ivascu – credem foarte mult in acest domeniu si de aceea am si decis lansarea si extinderea Agri.Shop. Ideea simpla de la care am pornit in constructia retelei de magazine este ca cei mai multi dintre micii fermieri ai Romaniei sunt pasionati de munca lor, de munca pamantului si de cresterea animalelor“, a mai spus Ciprian Ivana.
Conceptul Agri.Shop a devenit din ce in ce mai popular in randul consumatorilor romani, deoarece acestia vand catre fermieri mai mult de 2000 de produse care au ca origine regiuni de proximitate si de pe teritoriul Romaniei, acolo unde este posibil, desigur.
“Profitul net in 2018 a fost de aproximativ 200.000 euro, iar pentru acest an anticipam un profit net de circa 300.000 de euro“, a mai adaugat cofondatorul retelei Agri.Shop.