PARTICIPAREA USAMV BUCUREȘTI LA TÂRGUL DE TURISM
Turismul continuă să suscite interes/și audiență ?
De data aceasta, acum mai puțin de o lună, USAMV București a avut prima ieșire în lume(deci prmul test!), pe anul acesta, 2023, la complexul expozițional ROMEXPO. Căci a fost o manifestare marcantă: târgul de turism, la care – ca de obicei – USAMV are o substanțială participare. Am fost acolo, pentru dumneavoastră, în zilele de vineri și sâmbătă(în week-end) și vă relatăm cum a fost în micul nostru reportaj de față. De la chiar fața locului. ?
La această ediție, standul universității a fost totuși unul cu adevărat central, pentru că a fost situat undeva în centrul târgului(aria centrală).
El a beneficiat de vizitele celor zece mii de vizitatori (aproximativ) care au trecut prin târg – și am luat doar cea mai pesimistă statistică. Dar, fiind noi înșine acolo, putea spune că a fost considerabil mai mare cifra.
Standul a fost, practic, asaltat în momentele de vârf ale manifestării. A fost și unul dintre cele mai tinere/tinerești (cu putință!) – și pline de viață standuri din târg.
Zilele de vârf putem spune că au fost, mai întâi: sâmbătă, dar și duminică( în special, la prânz!) – sau vineri după amiază, de când târgul începe, îndeobște, să se aglomereze.
GHICI CINE ESTE LA STAND? ?
Și ghici cine ne aștepta la stand? Păi cine să fie: studenții, în floare, nouăsprezece-douăzeci de ani (media de vârstă), entuziaști, dezinvolți, afabili, cu bună dispoziție – și dispuși să te ajute, să îți explice pliantele și materialele publicitare dispuse/aflate la stand.
Sigur că, la stand, se afla o mulțime de pliante, mai ales că universitarii împărțeau același spațiu expozițional cu editura EX-TERRA AURUM. Ne-a surprins plăcut și faptul (trebuie musai subliniat) că unii studenți erau îmbrăcați in tricouri corporate, prin care făceau reclamă universității-mamă. Numai atmosfera – și făcea toți banii…
MIHAIL GĂLĂȚANU
PATRU ZILE DE PACHETE TURISTICE, INCOMING/OUTGOING ȘI DESTINAȚIILE INTERNE AU CĂUTARE!
Timp de patru zile, în ultimul weekend de februarie, ROMEXPO a organizat Târgul de Turism al României – ediția de primăvară. Evenimentul s-a desfășurat în pavilionul B2 al Centrului Expozițional și a promovat cele mai avantajoase și interesante oferte turistice din România și străinătate.
Peste 151 de companii, din 10 țări (Bulgaria, Cipru, Egipt, Grecia, Israel, Moldova, Polonia, România, Turcia, Ungaria) participă, de obicei, la #TTR2023, cu reduceri substanțiale, de până la 50% pentru destinațiile populare, dar și cu promoții speciale la vacanțe de lux. Manifestarea înregistrează un grad de internaționalizare de 49% (destul de amplu!) – și se bucură de participarea oficială a șase țări : Bulgaria, Grecia, Israel, Maroc, Moldova, Tunisia.
„Suntem încântați să anunțăm că peste 31% din firmele prezente se află la prima participare ca expozanți în cadrul Târgului de Turism al României. Le mulțumim că s-au alăturat acestui proiect și sperăm să fie primul pas către un parteneriat de lungă durată, dar le suntem recunoscători și celor care au rămas fideli târgului și participă an de an cu entuziasm. Invităm pasionații de călătorii să-și transforme vacanța de vis în realitate la #TTR2023, profitând de ofertele valabile pe perioada târgului, și să intre în atmosfera de vacanță din Centrul Expozițional. Reprezentanții industriei turismului au venit la ROMEXPO cu servicii complete de cazare și transport către destinații din întreaga lume pentru ca vizitatorii să aibă parte de experiențe memorabile. Îi așteptăm la Târgul de Turism al României să planificăm împreună următoarea călătorie”, transmite Oana Netbai, PR ROMEXPO.
Timp de 4 zile, vizitatorii târgului pot achiziționa pachete turistice reduse chiar și la jumătate de preț. Cei care doresc să își surprindă jumătatea cu un city break de 1️ sau 8 Martie pot cumpăra un bilet de avion către Paris, Veneția și Roma sau pot rezerva o escapadă romantică pe Coasta de Azur, Riviera Italiană, în Toscana, Malta sau Capadoccia, cu un discount de până la 30%, dar pot marca începerea primăverii într-o destinație românească, pentru că la #TTR sunt promovate și cele mai frumoase locuri din România.
Agențiile și tour-operatorii au pregătit pachete turistice reduse cu până la 40% și pentru perioada Paștelui, iar cei care vor să se asigure din timp că își petrec concediul de vară într-o destinație de vis, pot beneficia de o reducere de până la 50% pentru un sejur achiziționat la #TTR2023.
De menționat că și destinațiile interne au destul de mare căutare.
De la Târgul de Turism al României nu lipsesc nici ofertele all inclusive la super preț. Pentru o vacanță de familie recomandăm Grecia, Turcia, Bulgaria, Egypt, Tunisia, Cipru sau Croația, iar pentru escapade mai îndepărtate vizitatorii pot alege destinații precum: Thailanda, Cancun, Maldive, Republica Dominicană, Seychelles, Bali, Kenya, Zanzibar, Ibiza, Tenerife sau croaziere exclusiviste.
Agențiile de turism propun la #TTR2023 și o paletă largă de oferte pentru litoralul românesc. Cei interesați își pot petrece mini-vacanța de 1 Mai într-o stațiune din România, dar pot alege și un pachet de tipul demi-pensiune pentru concediul de vară cu un discount de până la 40%.
Noi am pregătit ofertele, trebuie doar să vă faceți, ca de obicei, bagajele și să puneți pe listă, în fiecare an, Târgul de Turism al României!
PROGRAMUL DE VIZITARE
23 – 25. februarie în intervalul orar 10:00 – 18:00
26.02.2023: în intervalul orar 10:00 – 16:00
ACCESUL: GRATUIT
www.targuldeturism.ro