Aqua Carpatica își face loc pe piața din Marea Britanie

Cunoscutul brand de succes Aqua Carpatica, invetia lui Jean Valvis, acelasi antreprenor care a facut faimoase si LaDorna sau apele Dorna, a fost afisat în rețeaua de magazine Tesco din Marea Britanie, aflandu-se în 150 de locații, deocamdata, a anuntat pentru Progresiv Luminița Boștinaru, International Marketing Manager Valvis Holding.

„Aqua Carpatica a fost listată în Tesco începând cu 13 noiembrie, după o perioadă lungă de negocieri și testare a produsului. Pentru început suntem prezenți în 150 magazine Tesco. Această listare nu a presupus un efort financiar. Pe viitor, vom susține brandul și îl vom face cunoscut consumatorului britanic. (…) Prețul de raft este agreat împreună cu retailerul și respectă strategia noastră de poziționare premium a brandului”, a spus Luminița Boștinaru.

De asemenea, brandul Aqua Carpatica este listat in mai mult de 700 magazine din Marea Britanie și Irlanda.

Exportarea brand-ului a fost o idee demarata acum 2 ani. Ideea a fost atat de buna incat a adus de patru ori mai mult capacitatea de îmbuteliere. De aceea, firma poate acuma sa sprijine ambele piete: cea internă – vanzarile fiind si aici foarte bune – iar pe cea din afara catre Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, UAE, China, Japonia, Israel, Germania, Australia, Spania, Rusia.

„Avem încredere în șansele de reușită internațională și suntem în discuții extinse în mai multe țări, precum Spania, Germania, Emiratele Arabe Unite”, a mai declarat Luminița Boștinaru.

In urma cu 1 an, Carpathian Springs, firma care se ocupa de imbutelierea lui Aqua Carpatica, a reusit sa-si creasca cifra de afaceri cu 55%, adica pana la 34 milioane de euro, alaturi de un profit de 9 milioane de euro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: