Anca Mușat e noul director de marketing al Heineken România
Anca Mușat, dupa ce a avut pentru 6 ani functia de Director de Marketing al Mars România, a castigat un nou loc asemanator, in luna decembrie, dar, de data asta, la producătorul de bere Heineken România.
Anca Mușat lucreaza de mai bine de 16 ani în marketing pentru cei mai importanti jucatori din industria bunurilor de larg consum. Înainte de cele doua functii mentionatea mai sus, Musat a mai reprezentat si postul de Director de Marketing în cadrul SSL International, parte a Reckitt Benckiser (2008-2011), și în cadrul Tchibo România (2001-2007), conform LinkedIn.
Anca Mușat a absolvit Academia de Studii Economice București (ASE).
Pe poziția de Director de Marketing în cadrul Heineken România a fost Narcis Horhoianu, inainte de Musat, dupa care a plecat de la companie si s-a dus sa ocupe o functie asemantoare la Vodafone România.
Heineken România, al doilea mare jucător de pe piaţa locală a berii, a inregistrat o CA de 1,21 miliarde de lei în 2016 și un profit net de 162 de milioane de lei, cu aproape jumatate mai mult decat in 2015.