Kaufland abandonează serviciul online
Retailerul german Kaufland nu va mai face comenzi online și livrare în Germania, decizia vine la doar 1 an dupa implementarea serviciului. Specialistii opiniaza ca la mijloc ar fi vorba despre costurile foarte mari ale serviciului, dar și gradul de profitabilitate foarte scazut al acestui tip de vanzari.
Prim adata a fost inceput in Berlin, dupa care, la putin timp, se anuntase si posibilitatea ca serviciul sa ajunga si in Hamburg. Totusi, in tomana aceasta, Kaufland a declarat abandonarea ideii de a-l transfera si in Hamburg, iar saptamana aceasta abandonarea totala a conceptului.
”Anul trecut ne-a arătat că am reușit să convingem mulți clienți să folosească serviciul online oferit de Kaufland. Cu toate acestea, în ceea ce privește rentabilitatea, prețul și dezvoltarea pieței, am văzut că un serviciu de livrare în sectorul alimentar nu poate acoperi costurile. Chiar și în online, clienții ar trebui să se poată baza pe promisiunile noastre de preț. Prețurile mai mari pentru livrarea produselor alimentare nu reprezintă o opțiune pentru noi”, a anuntat Patrick Kaudewitz, Președintele Consiliului de Administrație al Kaufland.
Ramura online de vanzari a retailerilor este, inca, una care, pentru gigantii din domeniu, mai trebuie testata, tatonata. De asemenea, Lidl si-a declarat acest serviciu nul, in umra cu cateva luni. Cel putin pentru moment. Edeka se pare ca este singurul care a decis extinderea servicilui online pe partea de produse alimentare, la care lucreaza cu partenerul sau Bringmeister, unde comenzile sunt livrate la clienti în doar 1 ora în München.