Consumul de lactate din România este sub media europeană

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Natalia Gelshtein-Kiss ocupa postul de lider in afacerile lui Danone de 9 luni, deja, pe plan local. Recunoaste ca nu totul este asa usor si ca exista foarte multe probleme, dar si multe oportunitati. Consumul la noi per capita este sub media europeană. Normal ca scopul noului manager este de a-i convinge pe romani ca trebuie sa conume mai multe lactate.

România care este, desigur, o piață care nici nu s-ar putea compara în valoare ca Rusia, are o piata evaluata la cam 800 de milioane de euro și are, cel mai important, potential cu caru’.

„Pe lângă a-i convinge pe consumatori, întrebarea este ce putem face mai mult ca oamenii să se uite la iaurturile noastre ca la o necesitate zilnică. Printre cele mai mari provocări pentru un producător de lactate pot enumera menținerea calității produselor, asigurarea constanței materiilor prime și nu în ultimul rând reputația”,spune managerul rus de la Danone.

Principala ei directie este crearea unei strategii de marketing eficiente, in combinatie cu un leadership transformațional. Adica, stabileste obiectivele și observa mijloacele de indeplinire a scopului:

„Cred că totul pornește de la individ. Cred, de asemenea, în integritatea unei persoane. Mai cred că, în final, nu există un adevăr general valabil, ci există puncte de vedere și trebuie să vedem cum putem să le armonizăm și să le aducem la un numitor comun. Asta facem – conversăm în majoritatea timpului, nu dăm ordine. Nimic nu funcționează fără a avea spiritul de echipă și în România se regăsește din plin”, mai adauga Gelshtein.

Este esential si salariul pe care il au angajatii. Nu trebuie, insa, sa ne oprim aici, este la fel de important si atitudinea pe care o adopti fata de acestia:

„Este mai important să te asiguri și că ei sunt ok, că au obiective care să îi motiveze și pe care să le depășească. Eu ca manager trebuie să mă asigur că nu există limite, că nu există piedici în calea acestor demersuri. Alte avantaje de care ne bucurăm în cadrul companiei sunt momentele de relaxare, masajul la birou sau o zi în care plecăm mai devreme acasă. Mi s-a spus că românii sunt oameni care pun accent pe emoțional. Și în cazul meu este la fel. Nu e ca și cum ne luăm în brațe în permanență, însă încercăm să ne înțelegem reciproc. Nu e ca o plimbare în parc, dar este provocator și interesant”, mai spune Natalia Gelshtein-Kiss.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: