Agricover Holding merge strună! Profit, și mai mult profit!
Agricover Holding, cel mai important actor din agribusinessul românesc, a avut in 2017 venituri de 1,43 miliarde lei realizate din comercializarea de produse și servicii specializate, fara a excepta si activitatea de finanțare a fermierilor, desfasurata prin inermediul subsidiarelor Agricover SA și Agricover Credit IFN. Din punctul de vedere al profitabilitatii (net), Agricover Holding a incheiat anul cu 29,6 milioane de lei.
La capitolul divizii, Agricover a mai acoperit si logistica prin construirea a inca 10 depozite regionale și 2 centrale care merg pe sistemul „hub”-urilor logistice, cu ideea de a avea o calitate a serviciilor oferite cat mai mare, precum și cresterea de soluții specializate pentru majorarea performanțelor fermierilor parteneri.
La capitolul agri-food, Agricover a mai investit si în unitatea proprie de abatorizare și în dezvoltarea rețelei de magazine de desfacere.
”Agricover a achiziționat 345.150 capete de porc de la producătorii români în anul 2017, iar peste 80% din porcii achiziționați au fost abatorizați în unitatea proprie de procesare a cărnii de porc. Compania a demarat activitatea de abatorizare și procesare a cărnii de porc în anul 2015 după un amplu program de investiții în unitatea de producție din Periș. Investițiile realizate în 2017 au depășit 19 milioane lei, iar în programul de investiții pentru anul 2018 compania va aloca încă 20 de milioane lei”, au precizat reprezentanții companiei.
Produsele de carne de porc proaspată sunt asigurate consumatorului final prin 2 metode de companie: cu ajutorul celor mai importante lanțuri de retail, precum si cu ajutorul rețelelor de magazine personale ezvoltate de Agricover.
Pe partea domeniului de agri-finance, firma a oferit finanțări in valoare de 1,37 miliarde lei catre mai mult de 2.350 fermieri, volumul de credite avand o majorare de 39%.
Anul acesta: „Agricover va continua să sprijine dezvoltarea agriculturii extinzând continuu portofoliul de soluții inovatoare și facilitând accesul fermierilor la servicii și produse specializate.
Compania vizează continuarea ritmului de creștere realizat în anul 2017 prin creșterea volumului de afaceri și a numărului de clienți în special în segmentul fermierilor mici și medii”, se arată în comunicatul de presă trimis de companie.