HiPP afacerea germană de succes

HiPP este o afacere locala de familie, care a inceput acum 120 de ani si este, in acest moment, la a 4 a generatie. Stefan Hipp, actualul proprietar, a trebuit sa promita, la fel ca si ceilalati predecesori ai lui, ca se vor plia intotdeauna pe gusturile consumatorilor de azi, continuand cu cel mai important element al lor, care le ofera autenticitate in domeniul alimentației pentru copii – folosirea materiilor prime ecologice.

Cum au reusit acestia sa tina timp de atatea generatii afacerea in picioare aflati de la CEO-ul HiPP, intr-un interviu oferit lui magazinulprogresiv.ro

Managerul este de origine germana, Stefan Hipp, administreaza o afacere care, acum cativa zeci de ani, era printre primele din agricultura ecologica, cand inca era la inceput. In ciuda intelesului de azi, inainte, in perioada aceea, ecologic avea un sens inca neclar. Probabil meritul lor este ca au reusit sa introduca niste standarde de calitate mai inalte pe piata, fata de cat, in realitate, se cereau.

„Când bunicul meu a început să introducă, în 1956, primele materii prime organice în mâncarea pentru bebeluși, toată lumea l-a considerat nebun și nu a dat șanse companiei de a rezista prea mult pe piață. Dar a mers înainte cu ideea lui, iar tatăl meu i-a împărtășit viziunea. Așadar, dacă în prezent ideea de organic face parte din ADN-ul nostru este foarte important să urmăm această tendință și în viitor, pentru că doar așa vom putea beneficia de un mediu confortabil”, spune Stefan Hipp.

Desigur ca, acestia au avut un mare succes, iar, in timp, generatie dupa generatia, business-ul a tot crescut:

„Dorința mea a fost mereu să mă alătur afacerii, din moment ce inca de mic mi-am dorit să ajung să lucrez pentru HiPP. Atât fratele meu, cât și cele trei surori ale mele, sunt angajate la firma. Fratele meu este și el parte din echipa de management, fiind responsabil de activitatea unităților de producție, iar surorile mele sunt implicate part-time, fiind în primul rând mame”, a declarat el.

Acesta a venit si in Romania, pe piata caruia ei distribuie cam 80 de sortimente, pentru a aniversa 2 decenii de cand au intrat cu produsele lor in retail-ul nostru si 10 ani de cand s-a stabilit reprezentanța la noi.

„Dacă vorbim despre importanța României în totalul afacerii, pot spune că este una dintre piețele de bază din Europa, una interesantă, iar planurile noastre vizează creșterea în continuare a cotei de piață. ”, mai spune managerul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *