Magazinele LaDoiPași se răspândesc în toată țara!
LaDoiPași, programul de franciză realizat de Metro Cash & Carry, a atins numarul de 640 de magazine pe care le administreaza in toata tara. Mai mult, acestia au promis ca pana sa se sfarseasca luna aceasta, vor mai fi deschise alte 20 de unități.
Metro Cash & Carry a declarat ca si-a regandit formatul de proximitate LaDoiPași drept o franciză independentă, inca din 2017, iar obiectivul lor din 2018 si pana in 2020 este sa ajunga 2 mii de magazine, fara sa uitam sa mentionam ca la momentul la care s-a facut anuntul, compania deja avea in patrimoniu 430 de unități.
Metro Cash & Carry a introdus pe piata din Romania formatul LaDoiPași din 2012. Impreuna cu Metro Cash & Carry, cei mai importanti actori din sectorul de proximitate sunt, actual, rețelele Profi (acestia avand chiar 3 concepte dezvoltate – Profi, Profi City și Profi Loco), Carrefour (Express, Express Orange, Contact), Mega Image (Shop&Go), Lagardere Travel Retail (1 Minute) și, in ultima perioada, Auchan (MyAuchan).
Metro Cash & Carry România a raportat pentru anul trecut venituri in valoare de 4,72 de miliarde de lei, adica o majorare cu 8% in comparatie cu 2016, dupa cum arata si informatiile oferite de companie la Ministerul de Finanțe. Anul financiar il pune pe retailerul german pe pozitia a 5 a în topul celor mai importanti retaileri internaționali, după Kaufland, Carrefour, Lidl și Auchan, Mega Image și Profi.