Corteva raportează rezultatele trimestrului trei și rezultatele de la începutul anului 2022

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

News Release T3 2022

  • Creștere puternică de două cifre a vânzărilor de la începutul anului până în prezent
  • Crește punctul de mijloc al indicelui EBITDA1operațional pe întregul an
  • Compania semnează un acord pentru achiziționarea liderului in produse biologice Symborg

INDIANAPOLIS, IN, 3 Noiembrie 2022 – Corteva, Inc. (NYSE: CTVA) („Corteva” sau „Compania”) a raportat astăzi rezultatele financiare pentru al treilea trimestru și pentru nouă luni încheiate la 30 septembrie 2022.

3Q 2022 Results Overview
Vânzări Nete Pierderi din Op. Cont (După impozitare) EPS
GAAP $2.78B $(322)M $(0.45)
vs. T3 2021 +17% n/m n/m
Vânzări Organice EBITDA1 Operațional EPS1 Operațional
NON-GAAP $2.88B $96M $(0.12)
vs. T3 2021 +22% +288% 14%
2022 YTD Results Overview
Net Sales Venituri din op. Cont (După impozitare) EPS
GAAP $13.63B $1.26B $1.72
vs. 2021 YTD +12% (25)% (23)%
Vânzări Organice EBITDA1 Operațional EPS1 Operațional
NON-GAAP $14.07B $2.85B $2.50
vs. 2021 YTD +16% +23% +21%

2022 YTD Highlights
Vânzările nete de la începutul anului 2022 au crescut cu 12% față de anul precedent, cu câștiguri în ambele segmente. Vânzările organice1 au crescut cu 16% în aceeași perioadă, cu câștiguri de două cifre în toate regiunile.

  • Vânzările nete de semințe au crescut cu 5%, iar vânzările organice1 au crescut cu 8% de la an la an, cu câștiguri notabile în EMEA2, precum și în America de Nord2 soia, compensate parțial de reducerea suprafeței la porumb și rapiță în America de Nord2. Prețul a crescut cu 7% la nivel global, condus de execuția continuă a strategiei de preț pentru valoare a companiei și recuperarea costurilor mai mari ale prețurilor de achiziție.
  • Vânzările nete de produse de protecție a plantelor au crescut cu 22%, iar vânzările organice1 au crescut cu 26%, cu câștiguri generale în toate regiunile. Creșterea volumului a fost determinată de pătrunderea continua pe piață a noilor produse, inclusiv erbicidele EnlistTM și ArylexTM și fungicidul OnmiraTM. Creșterile de preț au reflectat o execuție puternică în toate regiunile ca răspuns la inflația costurilor.
  • Venitul GAAP și câștigul pe acțiune (EPS) din operațiunile continue au fost de 1,26 miliarde USD și 1,72 USD pe acțiune pentru perioada respectivă. EBITDA operațional1 a fost 2,85 miliarde de dolari, o îmbunătățire cu 23% față de anul precedent, prin execuția puternică a prețurilor și câștigurile de volum în toate regiunile și acțiunile de creștere a productivității, parțial compensate de inflație și impact nefavorabil valutar. EPS1 operațional a fost de 2,50 USD pe acțiune, în creștere cu 21% față de anul precedent.
  • Compania a confirmat previziunile privind vânzările nete3 pentru întregul an 2022 în creștere de la 17,2 miliarde dolari până la 17,5 miliarde dolari. Compania a crescut punctul de mijloc al previziunilor sale privind EBITDA de exploatare1 și acum se așteaptă să fie în intervalul de la 3,0 miliarde USD la 3,1 miliarde USD. EPS1 operațional este de așteptat să fie în intervalul de 2,45 USD până la 2,60 USD per acțiune.

1. Vânzări organice, EPS operațional și EBITDA operațional sunt măsuri non-GAAP. Vezi pagina A-5 pentru detalii. 2. America de Nord cuprinde SUA și Canada. EMEA cuprinde Europa, Orientul Mijlociu și Africa. 3. Compania nu oferă cea mai comparabilă măsură GAAP pe o bază anticipativă. Vezi pagina 7 pentru detalii. 4. Soia Enlist E3™ este dezvoltată de Corteva Agriscience LLC împreună cu MS Technologies™.

Corteva a furnizat un alt trimestru solid de creștere a vânzărilor și a EBITDA operațional, reflectând execuția globală concentrată și cererea puternică a clienților. Continuăm să facem progrese în ceea ce privește acțiunile din portofoliu, inclusiv acordul nostru de a achiziționa Symborg, o companie lider în produse biologice, și decizia noastră de a renunța la produsele pe bază de glifosat. Aceste acțiuni demonstrează angajamentul nostru de a oferi valoare sporită fermierilor prin tehnologii diferențiate și de a contribui la un sistem alimentar global mai durabil.

Privind spre 2023, ne așteptăm ca mediul de operare pe termen scurt să rămână dinamic. În timp ce perspectivele pentru elementele fundamentale ale agriculturii sunt puternice, se așteaptă ca presiunile macroeconomice să continue, inclusiv să fie afectate de variații ale schimbului valutar și de inflație.

În acest mediu, rămânem concentrați pe executarea planului nostru strategic și pe servirea clienților. Credem că fermierii vor continua să acorde prioritate tehnologiilor de top pentru a crește productivitatea în fermă. Ne aflăm într-o poziție unică de a oferi soluții inovatoare de vârf în industrie, care vor accelera performanța și creșterea rezultatelor companiei.

Chuck Magro, Chief Executive Officer

Actualizări

Compania semnează un acord pentru achiziționarea liderului de produse biologice Symborg

    • Pe parcursul trimestrului, compania a anunțat că a semnat un acord definitiv pentru achiziționarea Symborg, lider în tehnologii microbiologice cu sediul in Murcis, Spania.
    • Compania a colaborat prima oară cu Symborg pentru a extinde și a aduce fermierilor Utrisha™ N și BlueN™ optimizator de eficiență a nutrienților, ca parte a unui acord de distribuție între cele două companii.
    • Această tranzacție continuă angajamentul companiei de a construi un portofoliu mai diferențiat și sustenabil, care oferă soluții rentabile pentru fermieri.

 

Compania face primii pași semnificativi către simplificarea portofoliului

    • Pe parcursul trimestrului, compania a luat o decizia de a renunța la produsele pe bază de glifosat, astfel, reflectând angajamentul nostru față de un management disciplinat și strategic al portofoliului – acordând prioritate piețelor de bază și culturilor pentru a optimiza alocarea resurselor și pentru a stimula crearea valorii pe termen lung.
    • Această decizie permite companiei să simplifice operațiunile și să concentreze investițiile pe furnizarea de valoare mai mare cultivatorilor prin soluții diferențiate și sustenabile.
    • Ca urmare a acestei decizii, compania se așteaptă ca vânzările nete să fie afectate cu aproximativ 300 de milioane USD în 2023.

Sistemul EnlistTM depășește 1 miliard USD în vânzări nete

    • Compania a livrat vânzări de aproximativ 1,1 miliarde USD pentru sistemul EnlistTM în timpul celor nouă luni încheiate pe 30 septembrie 2022, o creștere de aproape 80% față de aceeași perioadă a anului trecut.
    • Compania se așteaptă ca în 2023 Enlist E3TM4 să pătrundă pe piața S.U.A. la mijlocul intervalului de 50%, reprezentând aproximativ 70% din gama Corteva – o realizare notabilă având în vedere că această tehnologie este pe piață de doar 3 sezoane. Procentul de EnlistTM cu germoplasmă brevetată Corteva este așteptat să atingă aproximativ 65%.


Rezumatul trimestrului al treilea 2022

Pentru al treilea trimestru încheiat pe 30 septembrie 2022, vânzările nete au crescut cu 17% față de aceeași perioadă a anului trecut. Vânzările organice1 au crescut cu 22%, cu creșteri de două cifre în toate regiunile.

Volumul a crescut cu 9% față de perioada anului precedent. Cererea de noi produse pentru protecția culturilor a determinat o creștere a vânzărilor nete de două cifre pentru segment, cu o creștere organică1 a vânzărilor de 22%. Volumul mai mare de semințe a fost determinat de vânzările mai mari de alte semințe oleaginoase în India, precum și de un început mai târziu al sezonului de semnat în America de Nord, factori ce au mutat unele vânzări de porumb și soia în trimestrul al treilea.

Prețul a crescut cu 13% față de anul precedent, reflectând execuția continuă a strategiei de preț a companiei și recuperarea costurilor mai mari ale inputurilor.

Pierderea GAAP din operațiunile continue după impozitele pe profit a fost de (322) milioane USD în trimestrul al treilea 2022. EBITDA operațional1 pentru trimestrul al treilea a fost de 96 milioane USD, în creștere față de o pierdere de 51 milioane USD în perioada anului trecut.

T3

T3

%

%

(în milioane de $, cu excepția cazurilor specificate)

2022

2021

Variație

Variație Organică1

Vânzări Nete

$2,777

$2,371

17%

22%

America de Nord

$739

$590

25%

27%

EMEA

$454

$390

16%

33%

America Latină

$1,281

$1,097

17%

18%

Asia Pacific

$303

$294

3%

10%

2022

2021

%

%

(în milioane de $, cu excepția cazurilor specificate)

YTD

YTD

Variație

Variație Organică1

Vânzări Nete

$13,630

$12,176

12%

16%

America de Nord

$6,822

$6,175

10%

11%

EMEA

$2,894

$2,702

7%

21%

America Latină

$2,764

$2,203

25%

24%

Asia Pacific

$1,150

$1,096

5%

12%

Rezumat pe segmentul de semințe

Vânzările nete de semințe au fost de 862 milioane USD în al treilea trimestru din 2022, în creștere de la 738 milioane USD în trimestrul al treilea din 2021. Creșterea vânzărilor a fost determinată de o creștere cu 11% a volumelor și o creștere de 10% a prețului, parțial compensată de 4% impact valutar nefavorabil.

Volumele mai mari au fost determinate de vânzările mai mari de semințe oleaginoase în India, precum și de un început mai târziu al sezonului de semnat în America de Nord, care a mutat unele vânzări de porumb și soia în trimestrul al treilea. Creșterile de preț au fost determinate de o execuție puternică la nivel global, deoarece fermierii acordă prioritate randamentului pentru a ajuta la compensarea inflației. Impactul valutar nefavorabil a fost condus de moneda locală randul sud-african și de euro.

Segmentul EBITDA operațional a fost de (224) milioane USD în trimestrul al treilea din 2022, în scădere cu 3% față de trimestrul al treilea din 2021. Execuția prețurilor, câștigurile de volum și acțiunile în curs de desfășurare a costurilor și productivității au fost mai mult decât compensate de costuri mai mari de intrare și de transport, inclusiv costurile mărfurilor. Marja EBITDA operațională pe segment s-a îmbunătățit cu aproximativ 340 de puncte de bază față de perioada anului precedent.

T3

T3

%

%

(în milioane de $, cu excepția cazurilor specificate)

2022

2021

Variație

Variație Organică1

America de Nord

$218

$168

30%

31%

EMEA

$157

$153

3%

16%

America Latină

$383

$334

15%

15%

Asia Pacific

$104

$83

25%

33%

Total T3
Vânzări nete semințe

$862

$738

17%

21%

EBITDA Operațional semințe T3

$(224)

$(217)

(3)%

N/A

Vânzările nete de semințe au fost de 7,3 miliarde USD în primele nouă luni ale anului 2022, în creștere de la aproximativ 7,0 miliarde USD în primele nouă luni ale anului 2021. Creșterea vânzărilor a fost determinată de o creștere cu 7% a prețului și de o creștere de 1% a volumelor. Acest câștig a fost parțial compensat de un impact valutar nefavorabil de 3%.
Creșterea prețului a fost determinată de o execuție puternică la nivel global, condusă de America de Nord și EMEA, prețurile globale la porumb și soia au crescut cu 7%, respectiv 10%. Creșterea volumului a fost determinată de câștigurile din EMEA, precum și de soia din America de Nord, parțial compensate de reducerea suprafețelor de porumb în America de Nord și de constrângerile de aprovizionare cu rapiță în America de Nord și porumb în America Latină. Impactul valutar nefavorabil a fost condus de lira turcească și euro.
EBITDA operațional pe segment a fost de 1,6 miliarde USD în primele nouă luni ale anului 2022, în creștere cu 4% față de aceeași perioadă a anului trecut. Execuția prețurilor și acțiunile în curs de desfășurare a costurilor și productivității au compensat mai mult decât costurile mai mari de intrare și de transport, impactul nefavorabil al valutei, volumele mai scăzute în America de Nord și impactul nefavorabil de la an la an al reevaluării unei investiții deținute anterior. Marja EBITDA operațională pe segment a scăzut cu aproximativ 10 puncte de bază față de perioada anului precedent.

2022

2021

%

%

(în milioane de $, cu excepția cazurilor specificate)

YTD

YTD

Variație

Variație Organică1

America de Nord

$4,637

$4,482

3%

4%

EMEA

$1,442

$1,398

3%

17%

America Latină

$912

$842

8%

9%

Asia Pacific

$342

$288

19%

27%

Total YTD Vânzari nete de semințe

$7,333

$7,010

5%

8%

YTD Semințe EBITDA Operațional

$1,585

$1,523

4%

N/A

Rezumat pe segmentul de produse de protecție a plantelor

Vânzările nete de produse de protecție a plantelor au fost de aproximativ 1,9 miliarde USD în al treilea trimestru din 2022, comparativ cu aproximativ 1,6 miliarde USD în trimestrul al treilea din 2021. Creșterea vânzărilor a fost determinată de o creștere cu 15% a prețului și de o creștere cu 7% a volumelor. Aceste câștiguri au fost parțial compensate de un impact nefavorabil valutar de 4% și un impact nefavorabil de portofoliu de 1%.

Creșterea prețului a fost cuprinzătoare, cu câștiguri în toate regiunile conduse de America Latină și America de Nord și, în cea mai mare parte, a reflectat prețurile pentru materiile prime și costurile logistice mai mari. Creșterea volumului a fost determinată de pătrunderea continuă a noilor produse pe piață, inclusiv erbicidul EnlistTM și fungicidul ZorvecTM. Impactul valutar nefavorabil a fost condus de euro. Impactul portofoliului a fost determinat de o cesionare în Asia Pacific.

EBITDA operațional pe segment a fost de 352 milioane USD în trimestrul al treilea din 2022, în creștere cu 71% față de trimestrul al treilea din 2021. Câștigurile de prețuri și de volum și acțiunile de creștere a productivității au compensat mai mult decât costurile mai mari ale inputurilor, inclusiv costurile materiilor prime și impactul nefavorabil al monedei. Marja EBITDA operațională pe segment s-a îmbunătățit cu peste 570 de puncte de bază față de perioada anului precedent.

T3

T3

%

%

(în milioane de $, cu excepția cazurilor specificate)

2022

2021

Variație

Variație Organică1

America de Nord

$521

$422

23%

25%

EMEA

$297

$237

25%

44%

America Latină

$898

$763

18%

19%

Asia Pacific

$199

$211

(6)%

1%

Total T3 vânzări nete produse de protecție a plantelor

$1,915

$1,633

17%

22%

EBITDA opreațional protecție a plantelor T3

$352

$206

71%

N/A

Vânzările nete de produse de protecție a plantelor au fost de aproximativ 6,3 miliarde USD în primele nouă luni ale anului 2022, comparativ cu aproximativ 5,2 miliarde USD în primele nouă luni ale anului 2021. Creșterea vânzărilor a fost determinată de o creștere cu 13% a volumelor și o creștere de 13% a prețului. Aceste câștiguri au fost parțial compensate de un impact valutar nefavorabil de 4%.

Creșterea volumului a fost determinată de pătrunderea continuă a noilor produse pe piață, inclusiv erbicidele EnlistTM și ArylexTM și fungicidul OnmiraTM, vânzările de produse noi cresând cu aproape 50% față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea prețului, condusă de America de Nord și America Latină, a reflectat în cea mai mare parte prețurile pentru materiile prime și costurile logistice mai mari. Impactul valutar nefavorabil a fost condus de euro și lira turcească.

EBITDA operațional pe segment a fost de 1,4 miliarde USD în primele nouă luni ale anului 2022, în creștere cu 51% față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea prețurilor și a volumului și acțiunile de productivitate au compensat mai mult decât costurile mai mari ale inputurilor, inclusiv costurile materiilor prime și impactul nefavorabil al monedei. Marja EBITDA operațională pe segment s-a îmbunătățit cu peste 410 puncte de bază față de perioada anului precedent, în mare parte determinată de execuția prețurilor și de tehnologii noi și diferențiate.

2022

2021

%

%

(în milioane de $, cu excepția cazurilor specificate)

YTD

YTD

Variație

Variație Organic1

America de Nord

$2,185

$1,693

29%

30%

EMEA

$1,452

$1,304

11%

25%

America Latină

$1,852

$1,361

36%

34%

Asia Pacific

$808

$808

– %

7%

YTD Total vânzări nete de produse de protective a plantelor

$6,297

$5,166

22%

26%

YTD Crop Protection Operating EBITDA

$1,352

$897

51%

N/A

Perspective actualizate pentru anul 2022

Perspectivele pentru agricultură rămân solide, în ciuda volatilității recente a prețurilor mărfurilor. Compania se așteaptă la o cerere record de cereale și semințe oleaginoase în 2022, ce ar trebui să susțină prețurile mărfurilor, deoarece stocurile finale rămân sub presiune. Bilanțurile cultivatorilor și nivelurile veniturilor rămân sănătoase, în ciuda costurilor crescute de intrare pentru combustibil și îngrășăminte, ceea ce îi determină pe fermieri să acorde prioritate tehnologiei pentru a maximiza rentabilitatea.
Drept urmare, compania a afirmat o orientare privind vânzările nete3 pentru întregul an 2022 de la 17,2 miliarde USD până la 17,5 miliarde USD, ceea ce, în medie, reprezintă o creștere estimată a vânzărilor nete de 11% pentru acest an. Compania a crescut punctul de mijloc al previziunilor sale privind EBITDA operațional1 și acum se așteaptă ca acesta să fie în intervalul de 3,0 miliarde USD la 3,1 miliarde USD, ceea ce, în medie, reprezintă creșterea estimată a EBITDA operațional1 de 18% pentru anul în curs. EPS1 operațional este de așteptat să fie în intervalul de 2,45 USD până la 2,60 USD per acțiune. Compania nu este capabilă să reconcilieze măsurile sale financiare non-GAAP prospective cu cele mai comparabile măsuri financiare GAAP din S.U.A., deoarece nu este în măsură să prezică cu o certitudine rezonabilă elemente aflate în afara controlului său, cum ar fi elementele semnificative, fără un efort nerezonabil.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: