Ce facem dacă se apropie Târgul de turism al României?

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!
TARGULUI DE TURISM AL ROMANIEI – Editia de Primavara

Organizat de Romexpo de doua ori pe an, targul va prezenta cele mai noi si interesante oferte turistice, fiind un eveniment adresat agentiilor de turism si touroperatorilor, unitatilor de cazare si de agrement, precum si prestatorilor de diverse servicii in turism sau autoritatilor de turism locale, nationale si internationale.
De asemenea, Targul de Turism al Romaniei contribuie la consolidarea industriei turismului din tara noastra prin promovarea zonelor de atractie turistica si a serviciilor din Romania, dar si prin organizarea de conferinte si sesiuni de dezbateri in care sunt abordate problemele industriei, impreuna cu autoritatile in domeniu.

Editia de primavara a Targului de Turism se va desfasura in 2018 intr-unul din noile spatii expozitionale pe care Romexpo le va inaugura in toamna anului 2017 – Pavilionul B2! Avand o suprafata totala de 15.300 mp, pavilionul B2 devine locul ideal pentru gazduirea targurilor si expozitiilor de talie internationala.


Motive de a participa la editia de primavara 2018:

Beneficiati de oportunitatea de a va organiza participarea intr-un pavilion construit la standarde internationale;
Beneficiati de un public targetat interesat de ofertele sezonului estival 2018;
Intalniti peste 20.000 de potentiali clienti si parteneri din domeniu;
Cresterea vanzarilor pe perioada targului prin semnarea de noi contracte;
Aflati ultimele informatii despre investitiile in turism atat la nivel national, cat si la nivel european;
Participati la seminarii si prezentari dedicate vizitatorilor specialisti;

Ce a insemnat editia de primavara a TTR 2017?

274 firme expozante din 15 tari
13.400 mp suprafata expozitionala ocupata;
33 % grad de internationalizare;
23.000 de iubitori de calatorii au vizitat TTR – editia de primavara

Evenimentul va fi sustinut printr-o ampla campanie de promovare: spoturi TV si radio derulate in mass-media centrala si de specialitate, articole in presa scrisa generalista si de specialitate, campanii online, outdoor si indoor, prin website-ul propriu si pe retele de socializare (Facebook, Twitter, LinkedIn), cat si prin intermediul Ambasadelor romane in strainatate si a Camerelor de Comert si Industrie din Romania cu care avem deja incheiate acorduri de colaborare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: