Întârzieri la noul model de Tesla
Modelul 3 este ultima masina electrica scoasa la vanzare de Tesla, iar, ca atare, nu-i de mirare ca au fost facute pana acum 500 de mii de comenzi. Totusi, exista ceva probleme care trebuie amintitire in legatura cu productia de masini. Grohmann Engineering a amanat livrarea către firma din SUA a unui utilaj fara de care nu se pot realiza in timp toate comenzile, ceea ce inseamna o intarziere pentru cei care si-au scot din buzunar avansu.
Utilajul poate fi utilizat, insa se afla in continuare în Germania, pentru a fi desazamblat și trimis în Nevada, a declaratGrohmman Engineering. Reamintim ca firma a fost cumpara de Elon Musk in 2017 si a intrat in strategiile de marketing ale Tesla de a fabrica câteva mii de astfel de Model 3 in fiecare saptamana! Iata ce spun reprezentantii:
„Dacă putem trimite un Roadster în centura de asteroizi, probabil că putem rezolva problema producției Model 3”, a declarat Elon Musk, șeful Tesla.
Mai mult de 63.000 de clienţi nu au mai vrut sa continue precomenzile pentru noul Tesla, ceea ce inseamna ca cei 5000 de dolari trimisi în conturile companiei vor trebuie restituiti proprietarilor. Decizia acestora vine in urma intarzierilor, desigur.
Tesla a anuntat si ea, la randul ei, ca din cele 518.000 de precomenzi initiale, au mai ramas doar 455 de mii
„Este ca într-un restaurant unde se servesc hamburgeri şi, pentru a primi comanda, trebuie să aştepţi o oră şi jumătate. În aceste condiţii, îţi mai doreşti să încurajezi şi alţi clienţi să comande hamburgeri?”, a spus CEO-ului Tesla, Elon Musk.