Cum să slăbești eficient în doar 5 zile!

Dieta cu ananas. Trebuie sa mananci exact 2 kilograme de ananas în cinci zile. START! Cum, nu ai inceput? NU stii cum? pai hai iti aratam noi cum si iti explicam si de ce. Poti slabi foarte rapid si fara prea multa chinuila. Ananasul va mobiliza lipidele stocate și va detoxifia corpul tau.

  • acesta are bromelaină, o enzimă proteolitică care diminueaza inflamațiile, insa el iti cresc greutatea, deoarece scade eficacitatea hormonului de control, leptina.
  • ajuta la digestie, inclusiv la curățarea colonului.
  • ajuta in asimilarea rapida si corecta a nutrienților, precum si ca scade apetitul.
  • plin de vitamine, minearale și fotonutrienți, numai 1 cana are 70-80 de calori, mai ales ca-ti scade si apetitul
  • energie pentru toata ziua, datorita vitaminei B1. Mai putine toxine pentru tine!

Ziua 1:

inainte sa mananci ceva de dimineata, iei o cană cu apă călduță și oțet de mere sau lămâie. Asta va ajuta la procesul de detoxiere și va accelera metabolismul. La micul dejun, ia o cană de ananas și un iaurt cu fulgi de ovăz sau pâine din făină integrală cu unt de arahide. La prânz, incearca un ton sau tofu cu o cană de ananas, oricare dintre ele e buna pentru ca are foarte multe proteine și grăsimi vegetale. La gustare, poți consuma o cană de suc de ananas. La cină, poți incerca niste roșii, sparanghel și ananas cu piept de pui la cuptor.

Ziua 2:

Va accelera procesul de metabolizare. Migdalele sunt recomandate ca sursa pentru grăsimi vegetale, iar ouăle pline de proteine. Fa un mix superb intre ananas și salata vei vedea ce super va fi gustu. La cină, legumele cu somon la grătar impreuna cu o cană de ananas sunt perfecte.

Ziua 3:

Ceaiul verde are multi antioxidanți și scade toxinele. Sucul de lămâie și lime sunt pline de vitamină C și va va proteja sistemul imunitar. Omleta cu ciuperci este o va va completa masa, prin volumul semnificativ de proteine. Salata verde cu ton ca masă de prânz, puneti si niste piper negru deasupra. Deja ar trebui sa vezi semnele unei slabiri importante.

Ziua 4:

Mierea cu sucul de lime cu apă caldă vor reduce numarul de lipide. Quiona pentru micul dejun si cu niste anans va pompa in tine destule vitamine, minerale și fibre. La prânz ar fi bine sa alegi iarasi: ananas, căpșuni, kiwi toate impreuna cu o lingură de smântână și pudră de scoțișoară. In final, la cină o salată de ton.

Ziua 5:

De dimineață, ceaiul de ghimbir cu scorșișoară iti va ajuta digestia. La micul dejun, un ou fiert și vafe cu sirop de arțar, deoarece sunt pline de fibre și proteine. Desigur SI o cana de ananas! 🙂 nu ai scapat de mine. Hai ca deja mai ai putin. La prânz incearca o scrumbie pe grătar, iar o gustare intre mese e iarasi buna, dar sa fie jumătate de cană de iaurt fără grăsimi. La cină, poți consuma un pui pe grătar alături de spanac și roșii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *