IKEA își extinde serviciul de colectare și livrare pentru comenzile online
IKEA introduce in sistemul sau in mod oficial mediul sau multi-channel din Romania, care vor duce la schimbarea unor atitutidini de consum, mai ales in cazul Brasovului si Timisoarei. Pana la sfarsitul lunii viitoare, IKEA are in plan construirea a inca 2 Puncte de Colectare a Comenzilor Online din Romania, cu scopul de a promova achiztiile online din sus-mentionatele orase. Un al treilea Punct de Colectare IKEA pentru Cluj-Napoca este inca neterminat, dar umeaza sa fie si el deschis tot in aceeasi luna.
Astfel, avantajul principal pentru consumatori este noua posibilitatea de a-si face cumparaturile online pe www.IKEA.ro – sau in magazinul IKEA Baneasa, sau prin telefon prin angajatii din call-center – dar si livrarea produselor la Punctele de Colectare IKEA din Timisoara si Brasov. Ultima varianta reprezinta cea in care ei preiau personal produsele, in ziua si la ora la care le convine. Cheltuielile efectuare cu transportul este, deci, semnificativ mai mic fata de serviciul de livrare la domiciliu: numai 29 lei pentru pachete mici (sub 30 kg pe comanda) si 49 lei pentru coletele Cargo (peste 30 kg pe comanda), fara a lua in considerare dimensiunea sau valoarea comenzii la calculul lor.
Livrarea la domiciliu va ramane inca o optiune deschisa pentru doritori, dar preturile pentru serviciului de livrare nu se vor modifica. Clientii nu vor avea disponibile niciun produs IKEA expus sau disponibil, ca sa fie achizitionat direct din Punctele de Colectare (sunt numai pentru ridicarea comenzilor).
Ideea spre care se indreapta compania suedeza este experienta de cumparaturi mai usoara, la preturi mai mici pentru clienti. De asemenea, nu le va fi greu acestora sa ajunga cu masina sau alte mijloacele de transport public la punctele IKEA, intrucat acestea sunt aflate in puncte de interes ale orasului.
Astfel, mentionam: Magnolia Shopping Center, Strada Crisului nr. 18 – in Brasov, precum si Centrul Comercial Euro 2, Bulevardul Antenei nr. 4 – in Timisoara, cu orarul de functionare: 10:00 – 19:00, sapte zile pe saptamana. Procesul de recrutare a echipei IKEA care va lucra in cele doua Puncte de Colectare din Timisoara si Brasov a inceput deja.
„Am deschis noi magazine IKEA in orasele care fac parte din planurile noastre de expansiune, vrem sa cream o oferta multi-channel, cu noi formate care sa raspunda noilor asteptari de consum si noului stil de viata al consumatorilor, precum si noilor tendinte din retail. Serviciul de comenzi online IKEA este in crestere si ne dorim sa il facem si mai eficient.
Asa se face ca am decis sa deschidem Punctele de Colectare pentru comenzi online din Brasov si Timisoara, dar si din Cluj.”, declara Viviana Pavel – IKEA South-East Europe Real Estate and Development Manager pentru Romania, Croatia, Serbia, Slovenia si Ucraina.