Hochland va introduce un nou produs pe piața românească

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

Hochland România, fiind una dintre cele mai mari companii care activeaza la noi, in Romania, pe piata brânzeturilor, nu e de mirare ca, si in 2018, le-au crescut vanzarile in primul semestru, cu mai mult de 10%, pregatindu-se sa-si continue pe plus afacerile si in perioada ramasa a acestui an. Anuntul vine din partea unui oficial: Andreea Marincescu, Director de Marketing al companiei.

“Avem realizări foarte bune pe toate categoriile în care suntem prezenți, cu o creștere procentuală de două cifre per total business. Evoluția a fost dictată de un cumul de factori, dintre care amintim faptul că Hochland este un brand puternic pe piața din România, cu produse de calitate, iar acesta este un aspect apreciat de consumatori, în mod special acum, când contextul economic este favorabil. Ofertele din retail, precum și investiția din comunicare, au fost, de asemenea, factori importanți”, a spus Marincescu.

Intrucat brânza Grünländer, un produs realizat mai intai pe piata din Germania si care a prezentat mult succes acolo, se vrea lansata si la noi in tara, in 2018, fiind un adevarat brand recunoscut pe partea de brânzeturi naturale.

“Segmentul brânzeturilor naturale feliate are o dinamică foarte bună pe piața din România. Ne propunem ca lansarea Grünländer – una dintre cele mai importante inițiative Hochland din acest an – să contribuie semnificativ la dezvoltarea acestuia. Prin această lansare am avut în vedere dezvoltarea categoriei de brânzeturi naturale maturate. Această piață este dominată de cașcaval, dar în ultimii ani se observă o evoluție bună și pentru alte tipuri de brânzeturi similare cașcavalului. Consumatorii români sunt dispuși să încerce produse noi, iar brand-ul Hochland – cel mai cunoscut în categoria de brânzeturi – are șanse mari să recruteze consumatori pentru noile sale oferte”, a mai mentionat Andreea Marincescu.

Iar asta nu e singura surpriza pe care anul acesta o pregateste compania, ei vor sa-si largeasca cu mult mai mult, un exemplu in acest sens este telemeaua și brânza topită.

Producătorul de brânzeturi Hochland a raport numai in 2017 o majorare a afacerilor cu 20% in raport cu 2016, adica 338,2 milioane de lei. Aceasta are pe piata de la noi 2 unități de producție – Sighișoara și Sovata – și un număr mediu de 358 de angajați.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: