Coca-Cola recâștigă teren în fața lui PepsiCo

Coca-Cola face parte, oficial, din acționariatul producătorului de băuturi sportive BodyArmor, intrand, deci, in competitie directa cu Gatorade, brand-ul realizat de PepsiCo. Coca-Cola nu a dat publicitatii valoarea operatiunii și nici cota precisa. 

Coca-Cola are in proprietate deja băuturile Powerade, insa, in ultima perioada, Gatorade a castigat din ce in ce mai mult din piata, in special in SUA. Nu numai atat, dar presa internațională a sustinut si ca firma, in urma acestei achizitii, doreste sa mascheze reducerea puternica a vânzărilor de băuturi răcoritoare de pe piața din Statele Unite, prin reintoarcerea la un portofoliu mai larg de produse.

Atuu-ul brandului BodyArmor il constitutie tocmai numele proprietarului, fostul basketbalist Kobe Bryant și James Harden, care a fost denumit cel mai bun jucător NBA în ultimul sezon, lucru care a atras, ca un magnet, fani de pe tot globul.

”Sunt mându de echipa noastră și de noul nostru partener, Coca-Cola, care a crezut în misiunea noastră de a deveni băutura sportivă numărul 1 la nivel mondial”, a spus acesta pe contul sau de twitter, Kobe Bryant, fostul jucător al Los Angeles Lakers. 

Coca-Cola este NR. 1 actor mondial de pe piata băuturilor răcoritoare , cu mai mult de 500 de branduri în portofoliu, vandute si comercializate în mai mult de 200 de ţări. In total, toate brandurile ajung la un total de 20 de miliarde de dolari, ca valoare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: