Nordic Food vrea să crească vânzările
Nordic Food, una dintre cele mai importante firme din zona distribuției produselor alimentare, a aranjat un parteneriat cu Thai Union ca sa creasca puterea brandului de conserve de pește John West, planul de afaceri avand drept target vanzari de cam 25 de milioane de lei, pentru o perioada de 3 ani, a declarat Florin Panfile, Director Comercial Retail al Nordic Food.
Grupul Thai Union din Thailanda este nr 1 in producția conservelor de ton, ocupand 18% din producția de pe tot globul, avand o rețeaua integrată si larga de producție, care se raspandeste in toata lumea, inclusiv distribuție și cercetare.
Noul parteneriat ii va ajuta pe cei de la Nordic Food sa vanda produsele lor in tara noastra, mai exact brandul John West, care face parte din portofoliul grupului Thai Union din 2010. Acesta a fost infiintat in 1857 în Marea Britanie, John West fiind unul dintre cei mai semnificativi producători de conserve de pește la nivel mondial. Brandul se afla pe locul in Marea Britanie, Olanda și Irlanda.
“Ce ne-a determinat să aducem acest brand pe piața din România a fost potențialul de creștere și nevoia de produse premium. Vom porni cu 15 produse din patru subcategorii, iar în următorii doi ani vom juca în zece subcategorii.
Vom avea ton în saramură și în ulei vegetal, conserve no drain, promopack-uri, infusion (ton cu infuzii de ierburi și condimente naturale). Anul viitor vom introduce pe piață și macrou, sardine, fructe de mare, anchoa, icre și pate de ton”, a punctat Florin Panfile.
Produsele John West vor putea fi cumparate din orice magazin important de la noi din tara (supermarketuri și hypermarketuri) până la sfarsitul lui 2018, iar pana in 2020 acestea sa creasca ca numar.