MOL România: Aplicare noului concept la toate benzinăriile, aproape finalizată
Mol România a anuntat de curand ca a decis sa-si aplice noul conceptul de retail și gastro Fresh Corner pe piata de la noi, pentru toata rețeaua de benzinării până la jumătatea lui 2019. Actual, Fresh Corner are un numar de implementare de 123 – adica mai mult de 50% din rețeaua de 218 unități MOL din tara noastra.
Totodata, compania a declarat si ca va continua strategia de extindere, avand in plan construirea unor noi unitati in alte locatii.

Mol Romania a mai introdus si prima campanie de imagine pentru brandul Fresh Corner, alaturi de Eduárd Novák, acesta fiind singurul campion paralimpic la ciclism al României, ambasadorul Fresh Corner în România. Noul anunt va rula luni intregi pe diferite canale TV, radio, online, Outdoor, precum și la punctele de vânzare.
Oficialii firmei nu au transmis, insa, si valoarea investițiilor stabilite pentru anul 2018. Totusi, in anul anterior, bugetul Mol România s-a aflat intre 10 si 15 milioane de euro, fiind dedicat investițiilor pe plan local, printre care extinderea stațiilor Fresh Corner – conform informațiilor comunicate anterior de companie.
Noua idee a companiei a fost introdusa pe piata inca din 2015. Strategia se axeaza pe domeniul gastro, al cafelei facute pe loc în magazinele din benzinării şi cumpărăturilor pentru nevoi personale si variate – produse proaspete de panificaţie şi bunuri de larg consum – într-un loc cu totul nou, renovat. Deocamdata el a fost aplicat numai la 600 de benzinării din România şi alte 7 piețe din regiunea Europei Centrale și de Est.
“Contextul lansării Fresh Corner este reprezentat de schimbările din piață care vor accelera în următoarea perioadă: dezvoltările tehnologice și apariția unor noi nevoi și preferințe de consum”, a declarat Levente Borviz (Foto – stanga), Head of Retail MOL România.