Via și grătarul

Grătarul e un motiv bun, in final, pentru a te aduna sa mananci, nu? Mai ales ca acesta a devenit un fel de activitate inerenta romanilor la capitolul alimentatie. Acuma, de ce scriu acest articol? Pentru ca desi merge atat de bine cu vinul orice e ars pe gratar, sa stiti ca nu e deloc sanatos.

Ganditi-va ca, de exemplu, 200 de grame de carne, praparată la grătar, la cărbunii incinsi, reprezinta echivalentul cantităţii de gudron din 10 pachete de ţigări. Asa ca…din nefumator devii fumator. Daca nu ma credeti intrebati orice chimist, si la fel va va raspunde.

Mai mult, daca utilizati anumite feluri de lemn sau anumiti cărbuni, este si mai nesanatos totu, din cauza modului in care au fost realizati.

  • Cum poti pregati carnea intr-un mod sanatos

Insa, avem si o veste buna: te putem scapa de aceste consecinte negative.

Din nefericire, cea mai nesanatoasa carne e cea preparata la cărbuni, cu toate acestea, poti dimiua efectul daca folosesti lemn de esenţă tare. Efectul negativ este si mai mult redus daca utilizezi coceni de porumb. Cel mai greu este cu o coardă de viță de vie, dar si ea este o optiune.

Aceasta din urma o pueti lua de la viticultori, deoarece ei se lipsesc de el, pentru a creste producția de struguri. Ideea principala in discutie este de a scadea cat mai mult posibil cantiatea emisa de gudron.

De asemenea, in cazul in care ai ideea sau folosesti uleiul la început de grătar, pentru a ajunge pe carne mai rapid, sa stii ca nu se va intampl asta, deoarece arderea abia a inceput si este mult prea devreme pentru asa ceva.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: