A apărut un nou tip de bere pe piața din România, de la Ursus!
Ursus Breweries, numarul 1 pe piata de bere de la noi, a anuntat ca a introdus un brand nou, B-Life Botanicals, o băutură răcoritoare pe bază de suc de fructe, plante aromatice și bere fără alcool. Noua miscare strategica a companiei este de a intra in domeniul botanical soft drinks (trad. băuturi răcoritoare pe bază de plante).
B-Life va apare in Romania sub doua forme: B-Life cu zmeură, lavandă și eucalipt și B-life cu flori de soc, cimbru și lămâie, și in principal este pentru acele persoane care doresc un stil de viață cat mai sanatos, sportiv, ce-si doresc racoritoare cu ingrediente și extracte naturale, avand un nivel de zahar mai scazut.
B-Life Botanicals apare prin intermediul unei campanii integrate care include: reclamă TV, promovare în mediul on-line, panouri outdoor și eveniment de lansare. Cele doua forme ale racoritorii de la Ursus poate fi cumparata inca din luna mai, gasindu-se cel mai des la rețelele de comerț modern și tradițional.
Ursus Breweries este cel mai important producător de bere din tara. Ursus Breweries are foarte multe branduri cunoscute pe piata locala si nu numai: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, St. Stefanus, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar și marca de cidru Kingswood. Dupa cum au aratat ultimele date furnizate de acestia, gigantul din domeniu a terminat in urma cu doi ani situatia financiara raportand venituri de 1,70 miliarde de lei și un profit de 158 de milioane de lei.