Alimente cu rol antiinflamator și calmante naturale

Daca ai des anumite dureri, precum durere la glezna, la articulatii, la stomac sau altele asemanatoare, atunci ar fi de recomandat sa faci o vizita la medic, ca prim lucru prioritar. IN acelasi timp, poti consuma anumite alimente care au rol analgezic, care sa-ti amelioreze durerile.

Este, cel mai important, sa afli diagnosticul medical, dar la fel de importanta este si tratarea problemei. Desi, alimentele pe care noi le oferim in acest articol drept exemple de alimente cu rol analgezic, nu remediaza afectiunea ta, totusi, ele te pot ajuta sa treci mai rapid peste boala. Daca medicul va considera necesar poti face si kinetoterapie sau fizioterapie. Desigur, toate acestea vin dupa stabilirea diagnosticului.

Alimentele cu rol analgezic sau antiinflamator

  • Cireșele negre – pline de antioxidanți care amelioreaza durerile. Totodata, ele au si o gramada de antocianine care au un rol asemanator cu cel al antiinflamatorului. Ceaiul din cozi de cireșe este recomandat pentru tratarea bolilor renale, a celor digestive, avand efecte benefice inclusiv asupra inflamațiilor, a reumatismului, precum si ajuta la eliminarea durerilor reumatismului.
  • Tahini – plina de magneziu, deci un analgezic in cazul durerilor musculare.
  • Papya – bun contra durerilor lombare (multi antioxidanți care combat procesul inflamator, contribuind la eliminarea durerii).
  • Ghimbir – plina de zinc, potasiu, calciu, magneziu, proprietăți antiseptice, antispasmodice, antibacteriene. Un bun antivomitiv și elimina durerile de mușchi precum și crampele menstruale.
  • Afine – proprietăți antiinflamatoare – pot reduce inflamațiile din corp și recomandate contra durerilor fizice.
  • Semințe de dovleac – mult magneziu, bun contra durerilor; ar fi bun si in ameliorarea osteoporozei.
  • Somonul – acizi grași omega-3 care au rol antiinflamator; consumul des de somon poate reduce sensibilitatea articulară în cazul bolnavilor de artrită reumatoidă.
  • Turmericul – proprietăți antivirale, antibacteriene, antifungice și antiinflamatoare. plin de vitaminele C, E, K, sodiu și potasiu, cupru, fier și magneziu.
  • Ulei de măsline virgin – bun contra durerilor articulare. Pastreaza sanatatea articulatiilor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: