Purcari Wines participă la faza națională a unei competiții renumite
Asociaţia CFA Romania, parte a CFA Institute (SUA) – asociaţia profesioniştilor din domeniul investiţiilor, va desfășura pe perioada 2019 – 2020, cea de-a 8-a ediţie „CFA Institute Research Challenge”, mai exact faza națională.
“Ne bucura faptul că Purcari Wineries Public Company Limited, simbol bursier WINE, a acceptat invitaţia noastră de a fi analizată ca şi compania subiect în cadrul competiţiei “CFA Institute Research Challenge”, etapa naţională. În acest an s-au înscris în competiţia pe care o organizăm, zece facultăţi din România şi Republica Moldova. Este pentru prima dată când avem zece echipe de studenţi care vor analiza compania şi vor realiza un raport propriu de cercetare şi analiza investiţionala. Dorim să le urăm succes.” a transmis coordonatoarea proiectului Andreea Nica, CFA – parte a Consiliului Director al companiei.
Rapoartele şi prezentările construite de studenţii înregistrați în competiţie sunt destul de complexe, lucru care dovedește interesul lor pentru practică și dorința de a cunoaște mai mult din domeniul în care activează, pentru a aplica teoria învățată în facultate. Organizatorii transmit felicitări și mulțumiri profesorilor coordonatori şi voluntarilor Asociaţiei CFA România, care își consumă din timpul liber pentru a pregăti studenţii şi pentru a creşte prestigiului universităţilor din care provin.
Industria de management a investiţiilor se dezvoltă puternic în țara noastră și are ca obiectiv trendul internaţional definit de generaţia Y. “Millennials” arată lumii, conform studiului desfășurat de CFA Institute pe anul trecut, noile caracteristice ale industriei financiare vorbind din ambele perspective – a angajaţilor, dar şi a investitorilor. Noua generație va trebui să decidă ce face cu piața de 40 trilioane de dolari şi cu un domeniu din ce în ce mai mult asimilat de fintech şi de conceptul de investiţii responsabile.
Asociaţia CFA România alături de mediul universitar, companiile listate şi sectorul financiar construiește o nouă generație de profesionişti cu noi repere, care beneficiază de interconexiune digitală şi crește într-o economie care încă se reface după criza din 2007.