Mania Colecționarilor

Dacă ți-a plăcut, dă-ne un like sau share!

În fastuoasa armură a nopții: Chivas Regal prezintă colecția în ediție limitată „Armour For The Night”

Este vorba despre fructul conceput dintr-o colaborare legendară cu Balman

Fiecare tânăr, care se respectă și iubitor de petreceri, are mevoie de o mantie. Frumoasă. Strălucitoare. Care să-l poleiască. Să pună ceva vrajă pe el. Să aibă farmec în conversație, har la abordat fetele/femeile, dar și priceperea unică de a le învârti într-un dans etern, neîntrerupt, pe ringul de dans. Acolo unde prinții cei mai iscusiți și cei mai chipeși le și cuceresc inimile, pentru (numai) o seară sau pentru totdeauna.

Anul trecut, adică acum vreo șase luni, undeva prin decembrie, lumea băuturilor tari/și vedetelor whisky-urilor a primit o veste. Năucitoare. Glamour. Două case legendare, Balmain și Chivas Regal, și-au unit forțele. Și, mai mult, s-au opintit pentru ca să creeze o colecție de lux, în ediție limitată: două sticle Chivas XV, al căror design este semnat de directorul creativ Balmain, Olivier Rousteing, având la bază conceptul „Armour for the Night”. Chivas de fapt este un cavaler al nopții, căruia îi stă bine, nu-i așa? – într-o armură.

CRISTIAN GĂLĂȚANU, NICOLETA GĂLĂȚANU

Am stat de vorbă cu șeful de la Pernod Ricard. Cu Tudor Furir. Și el ne-a divulgat din tainele meseriei. A dat din casă. TotL. Colaborarea dintre Chivas și Balmain a fost perfectată dinainte. Ea este de natură să sublinieze simbioza a două nume. Ete vorba de NUME care au făcut istorie în domeniile lor. Două case unite prin inovație, spirit întreprinzător și gust pentru lux. Conceptul #ArmourForTheNight face referire la chintesența filosofiei Balmain, care și-a construit de-a lungul anilor estetica și prestigiul. în jurul ideii de armură: construcții luxoase, detalii prețioase, lanțuri și curele care atrag toate privirile. Cine n-are nevoie de o armură specială, atunci când apare noaptea? Când se expune?

Elementele respective se regăsesc și în această colecție.

COLECȚIA intitulată #ArmourForTheNight este o celebrare a tăriei de caracter.

Dar și o anume expresie a spiritului vajnic – și a celor care își croiesc cu eleganță și determinare propriul succes. Armura protejează un interior prețios și complex: Chivas XV, blended whisky-ul învechit timp de 15 ani, finisat selectiv în butoaie de coniac franțuzesc, creat pentru momente de sărbătoare și premiat în întreaga lume.

O Colecție care este pe online

Colecția fi va lansată într-un concept unic și exclusivist: un număr limitat de sticle în toată țara, disponibil online. Cele două creații pot fi achiziționate pe http://bethehost.ro/chivas-xv,. Prima perioadă de achiziție a fost doar între 15 și 19 decembrie(2021), până la miezul nopții.

Acum, ea se tranzacționează între colecționari. Cel puțin. Care nu numai sunt interesați, ci de-a dreptul ahtiați, cum se va vedea și din cuprinsul acestei întregi ediții.

Chivas și Balmain concep următorul fapt: tăria de caracter iese la iveală și strălucește puternic în momente de celebrare, momente de creație și momente de performanță. De aceea, cu detaliile lor prețioase, cele două piese devin The Ultimate Accesories for Moments of Celebration, în acest sezon.

Despre brandul global care este Chivas Regal

Chivas Regal este un brand global de whisky și principalul scotch whisky al producătorului Chivas Brothers, fiind prezent în peste 150 de țări din Europa, Asia și America. Gama Chivas se remarcă prin stil, consistență și exclusivitate și cuprinde băuturile Chivas Regal  12, 18 și 25 Year Old, Extra, XV și Ultis.

Despre cine este Pernod Ricard

Pernod Ricard este co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase, creat în 1975 de fuziunea dintre Ricard şi Pernod, Grupul deţine în prezent unul dintre cele mai prestigioase portofolii de branduri din domeniu precum Ballantine’s, ABSOLUT Vodka, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Martell, Havana Club, Beefeater, Mumm, Perrier-Jouët si Jacob’s Creek. Pernod Ricard are 18.000 de angajati, se dedică unei politici de dezvoltare sustenabilă şi încurajează consumul responsabil. Strategia Pernod Ricard se bazează pe 3 valori cheie care îi ghidează expansiunea: spiritul antreprenorial, încrederea reciprocă şi un simţ etic dezvoltat.

RABBIT NEWS

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: