Carrefour România își schimbă, din nou, structura firmei
Narcis Horhoianu este considerat unul dintre cei mai buni oameni din domeniul marketing din industria FMCG, iar acesta, acuma, a fost transferat pe postul de Director de Marketing la Carrefour Romania, dupa ce acest loc fusese ocupat inainte de Andreei Mihai.
In momentul de fata, Narcis este pe postul de Director, responsabil de Marketing Segmente Consumator la Vodafone România.
Cu toate acestea, inainte de a intra in industria telecom, Horhoianu a activat pe mai multe functii la Procter&Gamble, acesta fiind locul in care el si-a dezvoltat cariera de marketing, fiind, in final, cel care controla absolut toate activitatile din portofoliul companiei, în 8 țări din zona Romaniei, precum și în cadrul Heineken România, fiind tot sef de departament pe marketing.
Carrefour, dupa cum bine se cunoaste, este unul dintre cei mai importanti retaileri de pe piața Romaniei la acest moment. În 2018, vânzările totale ale Carrefour în tara noastra (incluzând TVA) au inregistrat 2,13 miliarde de euro, avand in vedere ca, ulterior, firma a terminat 34 de proiecte de expansiune, doua reprezentand hypermarketuri în provincie și 4 magazine cash & carry cu discount Supeco.