Berea japoneză nr. 1 în lume intră pe piața din România
Ursus Breweries si-a propus sa aduca cultura japoneza mai aproape de noi, prin lansarea unei noi beri pe piata din Romania: berea japoneză Asahi. Oficial, lansarea va avea loc pe data de 22 mai 2018, alaturi de un eveniment de presa. Asahi Super Dry este berea japoneză numărul 1 în lume, care a aparut deja in mai multe hipermarketuri de la noi, fiind realizata/fabricată de grupul japonez Asahi.
„În 1987, Asahi a schimbat industria berii din Japonia prin introducerea unui tip complet nou de bere, iar selecţia şi calitatea celor mai bune ingrediente oferă aroma sofisticată a gustului fin, proaspăt şi răcoritor (Super Dry), desăvârşit prin tehnologia japoneză”, au spus reprezentanții Ursus în invitația remisă redacției.
Informatiile oferite de Ministerul Finanțelor ne arata ca Ursus Breweries a inregistrat in anul 2016 o cifră de afaceri de 1,63 mld. lei, adica un profit net de 144,6 milioane lei, de 3 ori mai mare in raport cu anul precedent, 2015.In urma cu numai 2 ani grupul Ursus a investit 7 milioane de euro în retehnologizarea a 3 unități de producție pe care le are în Timișoara, Buzău și Brașov.
De asemenea, tot ca un anunt important, inca de anul trecut, din martie 2017, Ursus Breweries face parte din grupul japonez Asahi. Firma a terminat atunci achiziția fostelor operațiuni de business și mărci deținute de SAB Miller în Europa Centrală și de Est, reprezentand cele din Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria și România.