Cum mai merg afacerile la Doncafé?

Strauss România, cel care a creat brandul de cafea Doncafé, a anuntat o scădere a vânzărilor de 6,7% în primul trimestru din 2018 in raport cu aceeași perioadă din 2017, până la 45,7 milioane de lei, se arata in ultimele informatii oferite de firma.

”Scăderea vânzărilor în moneda locală a fost cauzată în primul rând de competiția în creștere, care a condus către o scădere a cantităților vândute. Vânzările în shekeli pe piața din România au înregistrat o scădere de 1 milion de shekeli în primul trimestru față de perioada corespondentă a anului precedent. Rezultatul a fost impactat de diferența de curs pozitivă ca urmare a aprecierii leului față de shekel”, se mai arata în raportul financiar.

Doar la capitolul grup, insa, Strauss a declarat pentru divizia de cafea o majorare de 2,5%,  respectiv  până la 986 de milioane de shekeli. Valoarea în lei a indicatorilor financiari a fost evaluata la un curs de schimb 1 shekel = 0,914 lei.

Grupul israelian Strauss Coffee se afla pe piata de la noi inca din 1994 și are in proprietate o unitate de producție din Capitala. Producătorul are in portfoliul sau brandurile Doncafé, Fort și Amigo, ultimul fiind cumparat in anul 2014 de la compania braziliană CIA Iguacu De Café Soluvel pentru 20 de milioane de dolari.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *