Mega Image are parte numai de creșteri!
Gigantul Mega Image, memebru al Ahold Delhaize, inregistreaza cresteri si numai cresteri pe banda rulanta, declarand pentru cel de-al doilea trimestru al lui 2018 o majorare a vanzarilor comparabile de 11% (în cazul magazinelor care au cel putin 1 an vechime), se arata in raportul financiar postat de acestia.
”În regiunea Europa Centrală și de Sud-Est, vânzările nete s-au majorat cu 2,7% până la 1,49 miliarde de euro. Performanța din Q2 are la bază creșterea vânzărilor comparabile de 0,5%, dar și vânzările înregistrate de cele 120 de magazine, majoritatea pe segmentul convenience.
România a raportat din nou un trimestru bun, cu o creștere a vânzărilor comparabile de 11%, la nivel similar cu performanța raportată pentru 2017 (+ 11,2% organic). Cehia a raportat, de asemenea, o creștere puternică, însă în Grecia vânzările comparabile au rămas pe un trend descendent”, mentioneaza analiza realizata de Ahold Delhaize.
Tot in aceeasi perioada mentionata, Mega Image a mai deschis alte 17 magazine și, un lucru foarte important de specificat, este ca firm,a a reusit sa intre pe piața din Timișoara construind cateva magazine, avand, acuma, in total, 623 magazine branduite cu Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.
”În Q2 businessul Ahold Delhaize a continuat să aibă o performanță bună și am rămas pe drumul cel bun cu implementarea strategiei noi, construind branduri locale puternice și întărindu-ne poziția de lider în majoritatea piețelor, atât în magazinele fizice, cât și în online”, a spus Frans Mueller, CEO Ahold Delhaize.
La capitolul grup, Ahold Delhaize a inregistrat in cazul trimestrul al doilea o majorare de 0,9% la rate de schimb constante, până la 15,53%, pe cand vânzările online au crescut cu 23%.
