Farmec lansează un nou produs, original, pe piața din România
Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, aduce noi produse in gama Aslavital Mineralactiv, aliniindu-se ultimelor tendinte din domeniul cosmetic si s-a gandit sa dezvolte ceva potrivit necesitatilor de protectie de azi contra poluarii urbane ale clientilor.
De aceea, in premiera, cea dintai gama romaneasca fabricata pe baza Argilei 100% naturale, cu sursa in muntii Padurea Craiului, un ingredient local unic, este compus din 15 produse cu formulari inovatoare.
“Aslavital este un brand unic in Romania, datorita valorificarii unui ingredient special – Argila naturala de provenienta locala, cu efecte terapeutice extrem de valoroase in medicina alternativa, cosmetica, cat si multiple alte domenii.
Brandul este unul foarte apreciat de catre consumatorii nostri, decizia de a moderniza in acest an intreaga gama Aslavital Mineralactiv venind firesc si natural. Am inovat formularile produselor, pastrand ingredientele naturale, pentru a oferi consumatorilor nostri solutii extrem de sigure in utilizare, cu o eficacitate sporita, demonstrata prin masuratori instrumentale si am modernizat ambalajele, care acum integreaza un design mai dinamic si memorabil.
La nivel de compozitie, principalul element de noutate in gama este Cobiodefender-ul EMR, primul ingredient activ care actioneaza in vederea reducerii alterarilor biologice din piele, asigurand protectia tenului impotriva stresului urban si a poluarii.
Noile formulari protejeaza foarte bine tenul de poluarea si agresiunile mediului inconjurator, fiind concepute special pentru a veni in intampinarea celor mai elaborate necesitati si cerinte ale consumatorilor nostri”, a declarat Claudia Palacian, Manager de Produs Farmec.
Produsele din gama Aslavital Mineralactiv sunt toate obtine pe baza de Argila 100% natural, netratata chimic, cu un continut de 20 de minerale naturale, care rezolva problemele variate ale tenului, mai ales ale celor sensibile, care se irita rapid, cu target pentru un spectru larg de consumatori, cu varste cuprinse in intervalul de 25 si 40-55 ani.