Noi dulciuri pe piata din România
Patisseries Gourmandes, o firma cu istorie deja in industria patiseriei pe piața din Franța, a deschis si in Romania o investiție de 100.000 de euro, prima de acest fel din Europa de Est, zona Romaniei.
“Expansiunea în România a fost hotărâtă în urmă cu un an și jumătate, din dorința de a deschide piața din estul Europei – România a fost aleasă atât pentru poziția geografică în regiune, cât și pentru creșterea economică susținută din ultimii ani. În prezent, compania exportă atât în țări din Europa – Germania, Belgia, Marea Britanie sau Spania, cât și în China sau Statele Unite”, a zis Ana Bazga, General Manager Patisseries Gourmandes România.
Dupa cum am mentionat mai sus, 100 de mii de euro este investitia de inceput, sume care merg in mare parte catre zona de branding și cercetare de piață. În acest moment, drept brandul-umbrelă Poftis se vand 5 produse în forma snacking – Madlenă cu bucăți de ciocolată, fabricata pe baza unei retete tradiționale bretone, Mini Fouree cu cremă de căpșuni și Mini Fouree cu cremă și bucăți de ciocolată.
“Avem în vedere extinderea gamei cu checuri pentru consumul acasă și gramaje mai mari ale produselor deja existente. De asemenea, avem deja disponibile pentru listare cutii de metal tip cadou, pline cu madlene”, a anuntat Ana Bazga.
Distribuția lor este asigurata de Whiteland România, firma aflandu-se la masa de negocieri si cu retaileri internaționali, deoarece majorarea distribuției pe intregul teritoriu al Romaniei reprezinta prioritatea nr. 1 al acestora pe urmatorii ani, ca strategie de business:
“Produsul este unul de impuls, menit să satisfacă pofta imediată de dulce – locul optim pentru el este in proximitate, indiferent dacă aceasta este deservită de magazine din comerțul tradițional sau de retailul modern”, a mai adaugat Bazga.
Insa asta numai daca vorbim de o perioada optima, medie, de majorare a distribuției și a popularitatii brandului, caci pe o perioada mult mai lunga, firma doreste să cumpere o unitate de producție locală și sa urmeze o strategie de expansiune a sortimentației cu checuri și produse ambalate individual cu gramaje mai ridicate, unele dintre ele fiind traditional romanesti.