Ce ar trebui să conțină masa noastră de seară?

Cum e cel mai bine sa mananci? Care sunt alimentele cele mai recomandate pentru masa de seara de catre medici? Acestea sun intrebari la care cu totii ne dorim sa ne raspundem, deoarece tin de sanatatea noastra! Iata, de ce, am decis, azi, sa scriu un articol pe seama acestui subiect.

  • 1) Rozmarin

Rozmarinul este foarte bun deoarece detoxifiaza corpul si lupta, mai ales si totodata, contra celulitei, ajutand la distrugerea excesului de apa.

Poti pune rozmarin uscat si macinat in salata sau fa-ti ceai din el! Ambele modalitati sunt la fel de bune.

Acest aliment are, in special, efecte foarte bune asupra digestiei si imbunatateste metabolismul.

  • 2) Iaurt

Ca intotdeauma, iaurtul este bun la orice masa, intrucat nu are multe grasimi.

  • 3) Banane

Majoritatea studiile au aratat ca bananele pot reduce sansele de aparitie a foarte multor boli, se pare ca potasiumul, substanta activa din aliment, are proprietati benefice asupra corpului.

Se recomanda pentru a trata depresia, contine nutritivi pentru mai multa energie corpului, o mai buna digestie si scade tensiunea arteriala, totodata.

  • 4) Cirese

Sunt numeroase avantajele, deoarece au multi antioxidanti (previne cancerul de colon, mentin sanatatea creierului si previn pierderea memoriei precum si faptul ca reduc sansele de apariţie a bolilor neurodegenerative), imbunatateste sistemul digestiv (fiind o sursa de fibre) si stimuleaza sistemul imunitar.

  • 5) Broccoli

Broccoli are o tona de fibre solubile si insolubile in volume foarte mari, este compusa si din vitamina C (mai ales) si vitamina K, care imbunatatesc circulatia sanguina. De asta este foarte buna broccoli pentru cazul in care esti racit, 100 de grame de broccoli ofera 150% din necesarul zilnic de vitamina C.

Daca mancati in fiecare zi 100 de grame de broccoli o sa reduceti timpul pe care il petrecuti tintuit la pat!

De asemenea, nu trebuie sa uitam sa mentionam ca au si multi fitonutrienţi, motiv pentru care scad riscul de a face diabet in mod considerabil, la fel si in cazul afectiunilor cardiovasculare şi de cancer.

Studiile au aratat ca previne artrita, una dintre bolile degenerative.

  • 6) Naut

Modalitatea in care o mancati nu conteaza, poate fi hummus, supa sau chiftelute de falafel, ideea e sa-l consumati!

Motivul principal este continutul mare de fier si vitamina C, ceea ce inseamna ca te vei simti mult mai activ pe tot parcursul zilei! La 100 grame de naut, corpul tau asimileaza 2.80 miligrame de fier.

  • 7) Kiwi

Descoperit prima data in China si exportat si in alte tari, ulterior, acest fruct este o modalitate grozava de a-ti obtine vitaminele cele mai importante (C, E, B2, B3, provitamina A), precum si enzime, acizi organici, fibre, saruri minerale de cupru, potasiu, magneziu, calciu, fosfor, fier, seleniu, zinc, luteina…prin urmare, ce am mai putea adauga aici?!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: