Dieta braziliană face minuni, de vară!

O dieta este din ce in ce mai populara in randul femeilor! Daca si tu vrei sa dai, la fel ca noi, grasimea acumulata in timpul iernii vara aceasta, atunci urmeaza DIETA BRAZILIANA. 

Dieta braziliana este o dieta relativ simpla, nu trebuie sa urmezi cine stie ce reguli si poti slabi sanatos si corect, in mare parte ea fiind formata din fructe. Conform B1, cura de slabire este incredibil de buna:

Ziua intai:

  • La micul dejun puteti bea un pahar de suc de portocale si sa mancati o banana. Cel mai bine ar fi ca sucul din portocale sa fie proaspat si facut de tine.
  • Ca o gustare ar fi recomandata o felie de paine prajita, alaturi de un pahar de suc de portocale.
  • La pranz si cina, e bine sa consumati 100 de grame de salata verde, cu 100 de grame de peste.

Ziua 2:

  • La micul dejun incercati un pahar de suc de mere. Daca vreti sa cumulati etapa de gustare cu aceasta, atunci puteti adauga inca un pahar cu suc de mere, recomandandu-se in locul normalei felii toast.
  • La pranz consumati salata verde, cu doi cartofi fierti, dar si 100 de grame de carne fiarta.
  • In final, la cina, ar fi de recomandat mazare fiarta, salata verde, un ou fiert, impreuna cu 200 de grame de peste facut la cuptor.

Ziua 3

  • Micul dejun e bine sa consumati o felie de paine prajita cu un pahar de lapte.
  • La gustare optati sa mancati 100 de grame de branza slaba in grasimi.
  • La pranz mancati 100 de grame de orez, impreuna cu salata de varza.
  • Cina trebuie sa contina salata verde, 100 de grame de carne slaba, fiarta, si un mar.

Ziua 4

  • La micul dejun mancati 60 de grame de ananas, alaturi de un pahar de suc de ananas fresh.
  • gustare dintre mese consumati paine prajita si un pahar cu suc de ananas.
  • La pranz incercati o portocala, o felie medie de branza slaba, dar si carne fiarta.
  • La cina e bine sa luati 150 grame de salata din morcov ras si doi cartofi fierti.

Ziua 5

  • La micul dejun – o felie de paine prajita, impreuna cu un pahar de suc de mere.
  • La gustare – o portocala si un mar.
  • La pranz – 2 morcovi fierti, impreuna cu 150 de grame de peste fiert.
  • La cina – o supa de legume.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *