Penny Market lansează produse noi cu un conținut redus de zahăr

Grupul german Rewe, care are in proprietate lanțul de magazine Penny Market, aflat si in Romania, a anuntat ca va lansa pe piata locala in 2018 aproape 100 de produse, produse de ei, un nou brand cu un conținut scazut de zahăr.

Totodata, hipermarketul a mai declarat ca toate produsele pe care le produc acestia in acest moment vor avea si o alternativa cu mai puțin zahăr, până în 2020. Mergand pe noua politica, Grupul international doreste sa previna boli grave si raspandite in lumea moderna, obezitatea, diabetul și bolile de inimă.

„Dorim să contribuim în mod semnificativ la reducerea consumului de zahăr în rândul clienților noștri”, a spus Hans-Jurgen Moog, reprezentant al privat label la Rewe.

Rewe urmeaza, de fapt, directiilor propuse si aplicate deja de ceialalti competitori ai sai, respectiv de a reduce consumul de zahar, firme din care activeaza in aceeasi industrie, ca: Continente (Portugalia) sau Coop (Suedia).

Grupul international german REWE prezinta o gama foarte mare de produse realizate propriu de catre ei, din ambele planuri: food și non-food, ce pot fi gasite in magazinele Rewe, Penny Market și toom Baumarkt.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

VIZITATORI UNICI: